بهترین روش و راهکارهای آب بندی نمای ساختمان و پنجره ها

آب بندی نمای ساختمان چیست و روش اجرا متریال مورد نیاز و بهترین نوع مواد و ماندگاری آن چه مدت زمان است را در این بخش می توانید بخوانید و همچنین این خدمات را می توانید از گروه یوستا دریافت نمایید .

آب بندی نمای ساختمان چیست؟

بیشتر این خدمات را برای محافظت و جلوگیریاز ورود نم به داخل ساختمان استفاده میکنند ولی این روش یک روش عالی برای حفاظت از نمای ساختمان در برابر عوامل فرسایشی و جلوگیری از کثیف شدن نمای ساختمان بهره گرفته می شود .

آب بندی نمای ساختمان با استفاده از چندین متریال صورت می گیرد .

یا ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا شما را با این روش ها و انواع آن آشنا نماییم .

انواع مواد مورد استفاده در آب بندی نمای ساختمان

در زیر انواع متریال هایی که برای جلوگیریاز نفوذ آب و رطوبت به نمای ساختمان صورت میگیرد را برای شما شرح می دهیم .

1.نانو آب بندی نمای ساختمان

پوشش های نانو یکی از روش هایی هستند که با اجرای آن بر روی سطح نما می توان سطح را در برابر رطوبت و نفوذ نم و همچنین در مقابل عوامل فرسایشی و جرم محافظت نمود .

قیمت این روش برای هر متر مربع با درجه بندی محصولات سری Aبرای هر متر مربع :35.000هزار تومان نوع سری B برای هر متر مربع 29.000و سری C برای هر متر مربع 23.000ت.مان می باشد .

قیمت اعلامی به همراه شستشوی نمای ساختمان با واتر جت برای تمیز کردن زیرکار اعلام میگردد .

در این روش سطح کاملا از هر گونه جرم لکه گرد و غبار باید تمیز گردد یعنی سطح کاملا شسته شود که این امر توسط واتر جت صنعتی در خدمات نماشویی ساختمان با انواع روش های آن آنشنا خواهید شد توصیحات کامل داده شده است .

پس از آن توسط تکنسین سطح بررسی میگردد و پس از حصول اطمینان ازآماده بودن سطح پوشش نانو برای آب بندی نمای ساختمان متریال نانو نمای ساختمان برای سطح با نانو پاش اجرا میگردد متریال مورد استفاده باید عاریاز حباب و دارای غلظت کافی باشد.

همچنین دستگاه مورد استفاده نباید بار الکتریکی وارد مواد مورد استفاده نماید

فریب قیمت های کمتر و یا ادعای بعضی از افراد را در زمینه اجرای ارزانتر را نحورید این امر یک روش کاملا تخصصی می باشد و نیاز به دانش و تجربه می باشد .

خلوص 100 درصد نانو یک امر ضروری می باشد و ترکیب آن با آب و یا مواد حلال کیفیت و همچنین نما را با مشکلاتی مواجه می نماید .

پس از اجرا و گذشت 24 ساعت سطح نما تست و بررسی میگردد تا حصصول نتیجه مورد نیاز بررسی گردد .

ماندگاری این پوشش 5 سال می باشد .

پوشش پرایمری دو جزئی

پوشش پرایمر دو جزئی یکی دیگر از متریال های مورد استفاده

.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *