تمیز کردن سنگ تراورتن

تمیز کردن سنگ تراورتن به دلیل استفاده بالا در نمای ساختمان کف یکی از مسائلی می باشد که در صورت جرم گیری نیاز به دتمیز شدن دارند .

با ما در این مقاله از گروه خدمات ساختمانی اوستایاب همراه باشید تا شمارا با راهکار هایی که برای تمیز کردن سنگ تراورتن نیاز دارید آشنا نماییم .

برای دریافت خدمات و مشاوره با ما تماس بگیرید :02128423707 09144225847

روش تمیز کردن سنگ تراورتن

سنگ تراورتن معمولا کمتر از سنگ های دیگر دچار جرم و کثیفی می شود و دلیل کثیفی سطح سنگ تراورتن عبارت است از :

وجود نم و رطوبت

چربی و دوده

قرار گیری در کنار مواد فسیلی مانند نفت گازوئیل

اگر نمای ساختمان را تازه با سنگ تراورتن پوشش داده اید برای پاک کردن طح از ملات و گرد وغبار ناشی از عملیات ساختمانی می توانید از خدمات نماشویی گروه خدماتی ما بهره مند گردید .

در این روش سطح نما با استفاده از مواد جرم زدای صنعتی مخصوص سنگ و دستگاه واتر جت بهزره گرفته می شود و نما کاملا تمیز می گردد.

برای جلوگیری و محافظت از سنگ تراورتن می توانید از پوشش نانو بعد از شستشو نما استفاده نمایید .

پوشش نانو نمای ساختمان یک راهکار عالی برای محافظت از جلوگیری از کثیف شدن سنگ تراورتن می باشد که بدون تغییر رنگ برای سطح پوشش داده می شود .

تمیز کردن سنگ تراورتن در کف

اگر سنگ تراورتن Travertine را در کف ساختمان و یا پارکینگ استفاده نموده اید میتوانید آن را مواد دیسکیلر و فرچه و فشار آب تمیز کنید .

ولی تمیز کردن دستی این نوع سنگ بسیار وقت گیر می باشد .

یک روش بسیار سریع و با کیفیت استفاده از خدمات کف شویی می باشد که با سرعت بیشتر سنگ تراورتن را تمیز و عاری از هرگونه جرم و کثیفی می نماید و سطح را کاملا براق می نماید .

تمیز کردن سنگ نراورتن در کف

استفاده از دستگاه اسکرابر و مواد جرم زدای مخصوص سنگ برای تمیز کردن سنگ تراورتن در کف ساختمان یک راهکار عالی برای براق شدن محیط می باشد.

تمیز کردن سنگ تراورتن دیوار

سنگ تراورتن نیز یک انتخاب عالی برای پوشش دیوار های داخلی می باشد در صورتی که دیوار داخلی شما دچجار جرم و کثیفی شده است اگر محیط مسکونی می باشد با استفاده از دیسکیلر و ابر و یک دستمال تر و به همراه طی شیشه می توان سطح سنگ را تمیز کرد.

اگر سطح دیوار دچار جرم سخت شده باشد استفاده از پد فرز پولیش یک راهکار برای تمیز کردن دیوار ها می باشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *