رنگ امیزی پارکینگ

رنگ امیزی پارکینگ
رنگ امیزی پارکینگ

رنگ امیزی پارکینگ یکی از کار هایی است که میتوانید برای زیبایی پارکینگ ها انجام دهید . این نوع رنگ امیزی میتواند در کف و دیوار پارکینگ انجام شود . رنگ امیزی کف پار کینگ به دلیل مرتب کردن صورت میگیرد که مکان پارک هر ماشین را مشخص میکند و میتوان مکان خروج از پارکینگ را نیز همین گونه مشخص نمود. و ر نگ امیزی دیوار های پارکینگ به منظور زیبایی صورت میگیرد تا نما و جلوه بهتری داشته باشد .

رنگ امیزی پارکینگ به چه علت صورت میگیرد

عمل رنگ امیزی پار کینگ میتواند دلایل زیادی داشته باشد که هر کدام از اهمیت خاص خود برخوردار است . در ادامه می خواهیم تعدادی از این دلایل را به شما معرفی کرده و هرکدام را به طور مختصر توضیح دهیم .

1- زیبایی

رنگ امیزی پارکینگ میتواند به دلیل زیبا کردن پارکینگ صورت گیرد . به این منظور کف و دیوار ها را ر نگ امیزی میکنند تا نمای بهتری داشته باشد .

2- مرتب سازی

دلیل دیگری که باعث رنگ امیزی دیوار میشود مرتب سازی جای پارک ماشین هاست . با این عمل مکان پارک ماشین ها مشخص شده و دیگر نیاز به پارک اشتباه نیست .

3- ترمیم

ترمیم یکی از مهم ترین دلایلی است که باعث میشود عمل رنگ امیزی پار کینگ صورت گیرد . شما ممکن است در گذشته پار کینگ خود را ر نگ امیزی کرده باشید ولی با گذشت زمان نیاز به ترمیم داشته باشد . این ترمیم میتواند به طور کلی باشد و یا فقط مکان هایی که اسیب دیده .

رنگ مورد استفاده

برای رنگ امیزی پارکینگ میتوان از رنگ های متفاوتی استفاده کرد ولی رنگی که ما به شما پیشنهاد میدهیم رنگ رزین اپوکسی است. دلیل استفاده از این رنگ این است که رنگ رزین اپوکسی دارای دوام بالایی است و میتواند سال های زیادی بدون اسیب دیده گی روی اسفالت کف پارکینگ بماند.

از دلیل دیگری که برای ر نگ امیزی پارکینگ از این رنگ استفاده میشود این است که چسبندگی خوبی روی اسفالت دارد و میتواند به راحتی روی سطح زبر اسفالت بچسبد .

دلایل استفاده از این رنگ

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم استفاده از این رنگ دلایل زیادی دارد . ولی در این قسمت تعدادی از این دلایل را به شما معرفی میکنیم . با ما همراه باشید .

1- چسبندگی مناسب

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم این رنگ چسبندگی بالایی دارد و میتواند به راحی روی سطوح بچسبد .

2- مقاومت شیمیایی بالا

این رنگ دارای مقاومت شیمیایی بالایی است در در برایر اسید ها و مواد خورنده مقاومت بالایی از خود نشان میدهد .این دلیل یکی از دلایل مهم برای رنگ امیزی پارکینگ میباشد .

3- رسانا نبودن

این رنگ رسانا نیست و میتوان به عنوان عایق نیز استفاده شود .

4- پاک شدن اسان

به راحتی میتوان لکه های روغن و لکه های کثیفی را از روی این نوع رنگ پاک کرد

از ویژگی های دیگر این رنگ میتوان به مقاوت دمایی ، ضد حریق بودن ، تنوع رنگی و … اشاره کرد که همه اینها باعث میشود که این رنگ مناسب این کار باشد .

برای انجام عمل رنگ امیزی نیاز ب اقداماتی است که باید قبل از ان کرد . مانند سند بلاست . این عمل باعث میشود که تمام لکه ها و کثیفی ها از روی سطوح پاک شود و عمل رنگ امیزی به بهترین شکل انجام شود . بابرداشته شدن گرد و غبار و کثیفی از روی سطوح رنگ به طور کامل با سطح تماس پیدا میکند و بعد از اتمام رنگ امیزی رنگ طبله نمیکند .

بهترین خدمات رنگ امیزی پارکینگ

گروه خدماتی یوستا با داشتن سابقه ای بیشتر از 15 سال در زمینه خدمات ساختمانی و با داشتن کادری مجرب و ماهر میتواند گزینه خوبی برای رنگ امیزی پارکینگ باشد .

گروه خدماتی یوستا با برند تجاری اوستا یاب در حوزه خدماتی تهران ، البرز و قم با بهترین کیفیت خدمات ( صد در صد تضمینی ) وبا نازل ترین قیمت اماده ارائه تمام خدمات سازتمینی میباشد . شا میتوانید برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با تماس با شماره های داده شده تماس بگیرید و با متخصصین ما در این زمینه صحبت کنید .

با ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود ما را در بهتر کردن خدماتمان یاری کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *