رنگ و سندبلاست سوله

سندبلاست سوله یکی از خدمات تخصصی گروه یوستا می باشد که برای دریافت خدمات و مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید ویا در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در این زمینه کسب نمایید .

02128423707

همواره ساختار سوله و ستون های سوله و یا پوشش کف و سقف دچار زنگ زدگی ، جرم گیری سخت و … می گردد و یا نیازمند تغییر رنگگ و یا اجرای رنگ می باشد .

در این صورت بهترین روش برای پاک کردن سطح ساختار سوله استفاده از خدمات سندبلاست سوله می باشد .

بیشترین نیاز به خدمات ساب پاشی و رنگ سوله برای فضاهایی که کاربری های کشتارگاه ها،مرغداری ، دامداری مواد غذایی پالایشگاه و سوله های های فراورده های نفتی می باشد .

سندبلاست سوله

سندبلاست سوله جزو خدمات ساب پاشی سیار قرار می گیرد در این خدمات کلیه ابزار شامل موارد زیر به محل مورد نظر انتقال پیدا می کند .

ابزار آلات

  • دستگاه سندبلاست
  • کمپرسور
  • دیگ و مخزن
  • تهویه هوا
  • شلنگ سندبلاست
  • و ابزارآلات ایمنی

رنگ و سندبلاست سوله تنها اختصاص به سوله های آماده نمی باشد .

قبل اتصال سازه های فلزی سوله ابتدا سطح سازه ها با سندبلاست پاک و پس از رذنگ آمیزی صنعتی به محل مورد نیاز انتقال داده می شود .

از خدمات سندبلاست سوله برای جرم ، رنگ و زنگ زدایی از فضای داخلی و بیرونی سوله استفاده می گردد .

قبل از رنگ آمیزی دوباره سازه ها باید ابتدا با ساب پاشی سطح فلز پاک و لایه های قبلی رنگ برداشته شود تا ایستایی .و کیفیت رنگ افزایش یابد .

معمولا متریال مصرفی برای سازه های فلزی سوله شامل سیلیس و مسباره می باشد و استفاده از ماسه کمتر استفاده می گردد .

روند کار در ساب پاشی و سندبلاست سوله ابتدا با اتصال تجهیزات با مکش و خلئ دستگاه کمپرسور های هوا مواد لایه بردار از داخل دیگ و مخزن مکش و بافشار بالا بر روی سطح پرتاپ می گردد .

این روند با مکش و پرتاب متوالی ذرات لایه بردار ادامه مییابد تا یک سطح کاملا تمیز و عاری از هرگونه جرم و کثیفی داشته باشیم .

بهتر است در صورت انجام کار در فضای بسته سیستم تهویه هوای قوی در مکان وجود داشته باشد تا اپراتور آسیبی از این جهت نبیند .

برای ارائه خدمات از ئدستگاه های نیمه اتوماتیک ،فعال اتوماتیک و اتصالی بهره گرفته می شود در دستگاه های نیمه اتوماتیک کنترل فشار و سیستم غیر فعال کردن روند اجرای خودکار در صورت اتصالات اشتباه آسیب دیدگی اپراتور و وجود گرفتگی و انباشت صورت می پذیرد .

قیمت سندبلاست سوله

قیمت سندبلاست سوله بر اساس متر مربع و روش و نوع دستگاه مورد نیاز متغییر می باشد معمولا در صورتی که متراژ کار بالای 1000 متر باشد میانگین قیمت برای هر متر مربع 12 الی 30 هزار تومان می باشد .

حداقل قیمت برای ارائه خدمات 6 میلیون تومان می باشد دلیل این امر هزینه بالا در جابجایی ابزار آلات می باشد .

رنگ آمیزی سوله

یکی از عواملمهم در صرفه جویی در هزینه ها ی بهره برداری و نگهداری از سوله انتخاب بک رنگ مناسب و رعایت استاندارد های مهم در این زمینه می باشد .

رنگ آمیزی سوله با استفاده از رنگ های زیر صورت می گیرد .

  • رزین آلکید هوا خشک یکی از ویژگی های این نوع پوشش هزینه ارزانتر می باشد .
  • رزین تقویت شده پلی یورتان
  • رنگ های رزینی اپوکسی

حتما اگر سطح دچار جرم و رنگ و یا زنگ زدگی می باشد باید با استفاده از خدمات سندبلاست سوله سطح عاری از هرگونه این عوامل باشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *