سرامیک سه بعدی

سرامیک های سه بعدی نسل جدید سرامیک ها هستند که با ورودشان به بازار با طرفداران زیادی مواجه شدند . مطمئنا شمانیز جزء افرادی هستید که میخواهید درمنزل خود طرح های زیبایی را داشته باشید تا با نگاه کردن به ان طرحها لذت ببرید .

سرامیک ها دارای طرح های زیبا و بی شماری هستتد که شما میتوانید هر طرحی که در ذهن دارین را در طرح های سرامیک های سه بعدب پیدا کنید . این نوع سرامیک برای اولین بار فقط در ایران تولید شده و فقط نمونه های ان را در ایتالیا میشود پیدا کرد .این کاشی ها و سرامیک های سه بعدی در طرح ، رنگ و اندازه های گوناگونی تولید میشوند که بنا به ناز شما میتوان انها را در منازل ، فروشگاه ها ، استخر ها ، باشگاه های ورزشی ، اکواریوم ها و… استفاده کرد . بنا به ویژگی های سرامک های سه بعدی شما میتوانید در منازل خود این سرامیک ها را در حمام ، دستشویی ، اشپز خانه ، پزیرایی و اتاق خواب استفاده کنید که این سرامیک ها برای کاربرد کف پوش ، سرامیک دیوار ها و حتی سرامیک سقف تولید و عرضه میشوند .

شما میتوانید نمونه های زیبای این سرامیک ها را در ادامه مشاهده کنید .

سرامیک سه بعدی

سرامیک سه بعدی طرح جنگل امازون برای اتاق خواب
سرامیک سه بعدی طرح جنگل امازون برای اتاق خواب
سرامیک سه بعدی طرح اقیانوس برای اتاق خواب
سرامیک سه بعدی طرح اقیانوس برای اتاق خواب
سرامیک سه بعدی طرح سنگ برای سرویس بهداشتی
سرامیک سه بعدی طرح سنگ برای سرویس بهداشتی

همان طور که در تصاویر بالا مشاهده میکنید سرامیک های سه بعدی بنا به مکان مورد استفاده انها از طرح های زیادی برخوردار هستند که شما میتوانید بنا به استفاده طرح دلخواه خود را تهیه و استفاده کنید تا از زیبایی این سرامیک ها در منازل خود استفاده کنید . این طرح های سرامیک ها را را همچنین میتوانید در مکان هایی مانند مترو ها، رستوران های زیبا ، مجتمع های بزرگ تجاری، لابی هتل ها و ساختمان ها استفاده کرد .

برای مشاهده بیشتر این طرح ها روی این لینک کلیک کنید .

این سرامیک های سه بعدی در طرح هایی مانند مناظر طبیعی و طبیعت ، جنگل ها ، اکواریوم ها ، حیوانات ، دریاها و حتی تصویر و یا طرحی که خودتان سفارش میدهید تولید و به بازار عرضه میشوند .ایران رتبه چهارم را در کاشی و سرامیک جهان دارد پس میتوان به کیفیت و طرح وجنسی که خریداری میکنید اعتماد داشت .

اینکه این سرامیک ها سه بعدی هستند انها را منحصر به فرد میکند و به دلیل داشتن طرح های بی شمار و زیبا پس از نصب زیبایی منزل شما را دو چندان میکند . یکی از قابلیت های مهم این سرامیک ها قابل شستشو بودن انهاست که یک ویژگی بسیار مهم به شمار میاید .در ادامه به توضبح ویژگی های دیگر این نوع سرامیک سخ بعدی میپردازیم .

ویژگی های سرامیک سه بعدی

1- قابلیت شستشوی اسان

همان طور که در بالا اشاره کردیم قابلیت شستشوی اسان برای سرامیک ها میتواند یک پوهان مثبت با ارزشی باشد . حتمی برای شما هم پیش امده که کف پوش و یا سرامیک های دیوار ها کثیف و پر از لکه شوند ، شما باید تلاش زیادی برای از بین بردن این لکه ها انجام دهید ولی این سرامیک ها را میتوان به راحتی شست و هر لکه ای را از روی انها از بین برد . شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر در موضوع شستشوی سرامیک روی این لینک کلیک کنید .

2- داشتن طرح های بی شمار

بسیار پیش امه در هنگام خریدی به دلیل پیدا نکردن طرح و شکل مورد نظر شما از خرید منصرف شده اید ، ولی سرامی های سه بعدی با داشتن طرح های زیاد شما را دست خالی برنمیگرداند .

3- مقاومت و دوام

سرامیک های سه بعدی دارای مقاومت بالایی نیز هستند و در مقاقبل ضربه و فار به راحتی اسیب نمی بینند .این ویژگی باعت شده تا بتوان از سرامیک های سه بغدی در همه جا استفاده کرد و از اسیب دیدن انها ترسی نداشت .

ویژگی های بسیار زیاد دیگری برای سرامیک ها هست که میتوان به ضد حساسیت بود , دفع گرد و غبار و داشتن حس خنکی در هنگام راه رفتنروی انها اشاره کرد .

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت اجرای این نوع سرامیک ها با شماره های داده شده تماس بگیرید و با متخصصین ما مشورت کنید . گروه خدماتی ساختمانی یوستا با برند تجاری اوستا یاب با بیش از پانزده سال تجربه و داشتن اکیپی متخصص اماده انجام تمام خدمات ساختمانی شما در تهران ، البرز و قم است .

با ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهادات مارا در هرچه بهتر کردن سایت یاری کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *