سنگ نما و اجرای ان در تهران

سنگ نما
سنگ نما

سنگ نما یکی از پر استفاده ترین مصالح در صنعت ساختمان است .نمای ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا قسمتی که زیبایی ساختمان شما را می سازد همین قسمت است . نمای ساختمان چیزی نیست که بخواهید هر ساله عوض کنید و یا برای ترمیم ان وقت بگذارید برای همین نیاز به یک نمای خوب ، مناسب و مقاوم دارید. سنگ نما به دلیل داشتن زیبایی ، تونع و دوامی که دارد مورد تایید و استفاده بسیاری از مهندسین ساختمان است . در باد و باران و اشعه های افتاب شما نیاز به نمایی دارید که نم را به داخل نما و ساختمان ندهد و در عین حال مقاومت و زیبایی زیدی داشته باشد .

سنگ نما و اجرایش در نما

سنگ کاری در نما یکی از مهم ترین کارهای پایانی ساختمان است زیرا نمای ساختمان شما را می سازد و به مشکل خورد و یا اشتباه در این کار ممکن است هزینه های زیادی را در بر داشته باشد .یک گروه سنگ کاری مجرب ، ماهر وبا تجربه نیاز مند این کار است تا بتوانند هرچه با کیفیت تر این کار را انجام دهند . از اهمیت سنگ نما در ساختمان میتوان به زیبایی تنوع در مدل های ان شاره کرد . شما میتوانید بدون هیچ مشکلی هر مدلی که میخواهید از بازار سنگ تهیه کنید و در ساختمان های خود نصب کنید .سنگ نما ها در مدل های مختلفی ساخته میشود . شما میتوانید در ادامه انواع ان را مشاهده کنید .

انواع سنگ

سنگ نما به دلیل همه گیر شدن ان از مدل ها ، رنگ ها و انواع زیادی برخوردار است . هر کدام از انها دارای ویژگی هایی هستند که کاربرد انها را نیز میسازد .در ادامه میتوانید انواع سنگ ها را مشاهده کنید و ویژگی های انها را نیز بدانید.

1- گرانیت

این سنگ ها از گروه سنگ های اذرین هستنند . سنگ گرانیت دارای استحکام و چگالی بالایی است که این ویژگی ها انره جزو مصالح ساختمانی با کیفیت میکند . به دلیل استخراج سخت و برش دشوار ان این سنگ از قیمت بالایی برخوردار است به همین دلیل استفاده ان در صنعت سختمان ساختمان خیلی بالا نیست . استفاده از این سنگ فقط محدود به نما نیست و از ان در زیر بنا ساختمان ، پوشش کف ، کار های تزئینی نما و … میتوان از سنگ گرانیت استفاده کرد .

نفوذ ناپذیر بودن و مقاومت بالای ان در برابر ضربه از ویژگی ها ی مهم ان است که این سنگ را با ارزش میکند .

2-سنگ اهک

این سنگ ها از نوع سنگ های رسوبی هستند که تنوع شکلی بالایی دارد و در طرح ها و رنگ های زیادی پیدا میشود .این سنگ ها تزئینی بوده و در مکان هایی که نیاز به تزئین دارد زیاد استفاده میشود . این تزئن ها میتواند در داخل ، خارج و نمای ساختمان ها باشد که استفاده زیادی هم میشود .

3- سنگ کوارتزیت

این نوع سنگ دارای مقاومت بالایی در برابر باد ، باران ، برف ، شرایط جوی و هوا زدگی دارد که این دلیل یکی از دلایل مهمی است که از ایننوع سنگ در نمای ساختمان استفاده میشود . سنگ گرانی و سنگ کوارتزیت دارای شباهت های زیادی هستند ولی از نظر مقاومت و سختی سنگ گرانیت بشتر از این نوع سنگ میباشد. این نوع سنگ دارای ظاهری بولوری است و در رنگ های قرمز ، خاکسری و قهوه ای سوخته میتوان انها را تهیه کرد. این سنگ نما مورد پیشنهاد ماست .

قیمت پایین این نوع سنگ نسبت به سنگ های دیگر دال بر این شده که استفاده از این سنگ در ساختمان ها بیشتر شود و این سنگ مقرون به صرفه باشد .

4- سنگ مرمر

این نوع سنگ نیز مانند سنگ اهک جزو سنگ های رسوبی است که در فشار بالا و دما ساخته شده . مقاومت این سنگ نسبت به سنگ های گرانیت و کوارتزیت پایین تر است . این سنگ سطحی صیقل پذیر دارد تا جایی که بتوان سطح ان را ایینه ای کرد . به دلیل این ویژگی این نوع سنگ در بسیای از صنعت های دیگر استفاده میشود . به دلیل جلا و صیقلی که دارد بسیار در دکوراسیون های داخلی استفاده میشود . استفاده از این نوع سنگ در نمای خارجی ساختمان نیز دلیل زیباتر شدن ان می شود.

استفاده از سنگ در صنعت ساختمان محدود به همین چند نوع سنگ نمیشود و سنگ های بسیاری وجود دارد که در ساختمان استفاده میشود . برای اطلاع از است انها در ادامه مطلب انهارا معرفی خواهیم کرد . با ما همراه باشید .

انواع دیگر سنگ نما

1- مرمریت

2- راورتن

3- ماسه سنگ

4- سنگ گابرو

5- دیوریت

6- دهبید

7-ازاره

8- گیوتین

9- سنگ بادبر

امام این سنگ ها نمونه هایی از سنگ های مورد استفاده در صنعت ساختمان هستند . برای اطلاعات بیشتر درباره ی ساختمان و خدمات ساختمانی روی این لینک کلیک کنید . سنگ نما و مجری ان .

انجام تمام خدمات ساختمانی نام بردهو تمام خدمات ساختمانی دیگر در گروه خدماتی یوستا با برند تجاری اوستا یاب با بهترین کیفیت و صد در صد تضمینی و با نازل ترین قیمت در خدمت شما عزیزان است.

با ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود مارا در بهتر کردن خدماتمان یاری کنید .

ببخشید قیمت سنگ کاری یه ساختمان 5 طبقه حدودا چه مبلقی میشه

با سلام شما میتونید با شماره های داده شده تماس بگیرید و با کارشناسان ما در این زمینه صحبت کند .

1 دیدگاه دربارهٔ «سنگ نما و اجرای ان در تهران»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *