شستشوی نمای کامپوزیت

شستشوی نمای کامپوزیت توسط گروه یوستایاب با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در سرتاسرکشور دریافت نمایید .

خدمات شستشوی نمای کامپوزیت را بدون واسطه و از برترین و معتبر ترین شرکت ارائه دهنده خدمات با مجوز های لازمه در یافت نمایید و هزینه های خود را کاهش دهید .

شستشوی نمای کامپوزیت نیاز به تجربه و دانش دارد زیرا نماهای کامپوزیتی حساسیت بالایی دارند و استفاده از ابزار و مصالح غیراستاندارد می تواند آسیب جدی را به نما وارد نماید .

شستشوی نمای کامپوزیت

نماهای کامپوزیتی به دلیل ساختار خود که از ورق های آلمینیومی و ضخامت کم و یک لایه متشکله از پلی اتلینی تشکیل شده اند که دارای ساختار ها گوناون دیگری نیزمی باشد .

که در مبحث کامپوزیت به آن پرداخته ایم

در این مبحث به شستشوی نمای کامپوزیتی ( composite facade cleaning )خواهیم پرداخت و کلیه اصول و متد های این امر را به صورت کامل ارائه خواهیم داد .

https://ustayab.com/wp-content/uploads/2018/12/00336-Free-logomaker-Construction-Logo-Templates-01-1-1-2-2.png

)خواهیم پرداخت و کلیه اصول و متد های این امر را به صورت کامل ارائه خواهیم داد .

https://ustayab.com/wp-content/uploads/2018/12/00336-Free-logomaker-Construction-Logo-Templates-01-1-1-2-2.png

)خواهیم پرداخت و کلیه اصول و متد های این امر را به صورت کامل ارائه خواهیم داد .


شستشوی نمای کامپوزیت
لایه های ورق کامپوزیت

نحوه شستشوی نمای کامپوزیت

استفاده از طناب

متداول ترین روش شستشوی نمای کامپوزیت استفاده از روش دسترسی با طناب یا همان اسپایدر من می باشد در این روش از اصول راپل بهره گرفته می شود که برای نماشویی از طناب استفاده می گردد و از بالاترین نقطه به شستشوی اقدام می گردد.

شستشوی نمای کامپوزیت با داربست

استفاده از داربست برای ارائه خدمات نماشویی یکی از قدیمیترین روش های این خدمات می باشد در این روش کیفیت خدمات بسیار بالاتر می باشد ولی معایب این روش هزینه اضافی داربست می باشد که بر عهده کارفرماست.

استفاده از کلایمر

برای شستشوی نمای ساختمان از کلایمر نیز استفاده می گردد که باید خود ساختمان مجهز به آن باشد البته این روش در هنگام باد و طوفان قابل استفاده نمی باشد و خطرات زیادی دارد .

اتو واشینگ

اتو واشینگ یکی دیگر از خدمات شستشوی نمای ساختمان می باشد این روش با استفاده از ربات ها استفاده می گردد که به دلیل کیفیت پایین و هزینه بالا شرکت های ارائه دهنده از ارائه این خدمات داخل ایران به دلیل عدم پشتیبانی تو.سط شرکت های سازنده این ربات ها متوقف شده است .

بهترین روش برای شستشوی نمای کامپوزیت چیست

برای شستشوی نمای کامپوزیت بهترین روش استفاده از طناب در مرحله اول به دلیل هزینه پایینتر و عدم اشغال فضا و در مرحله دوم استفاده از داربست می باشد .

نمای کامپوزیتی چگونه شستشه می شود

نماهای کامپوزیتی باید در امر نماشویی با دقت انجام گیرد تا از آسیب به نما جلوگیری به عمل آید بهترین روش در امر شستشوی آن استفاده از فشار 60 دستگاه واتر جت صنعتی و استفاده از کارتکی تفنگی می باشد زیرا استفاده از تفنگی معمولی ممکن است موجب خمیدگی ورق کامپوزیت گردد.همچنین برای پاک شدن جرم و کثیفی از مواد مخصوص برای کامپوزیت باید استفاده گردد .استفاده از مواد ساینده در کامپوزیت ممنوع می باشد و موجب لایه برداری می گردد.

پاک کردن کامپوزیت

برای پاک کردن کامپوزیت باید از آب و مواد مخصوص شوینده باید استفاده کرد معمولا در این نوع نما از مواد پودری استفاده نمی گردد و بعد از نماشویی توسط مجری خدمات کل نما از جهت پاک شدگی بررسیمی گردد و لکه های سخت با استفاده از کارتک مخوص و دستمال تیباک برداشته و تمیزمی گردد .

]]>

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *