شیشه شویی نمای ساختمان

شیشه شویی نمای ساختمان فرایندی است که در ساختمان ها انجام میگیرد این فرایند به منظور تمیز کردن شیشه های ساختمان و همچنین تازه سازی ساختمان ها با نمای شیشه ای انجام میگیرد.

با گذشت زمان و وجود عوامل طبیعی همچون باد و باران بعد از گذشت مدتی شیشه های نما دچار لکه و خاک گرفتگی میشوند

افرادی که داخل ساختمان یا مراکز اداری میباشند برای روحیه گیری و یا برای اندکی استراحت گاهی از داخل و از پشت شیشه بیرون را تماشا میکنند.

حال در نظر بگیرید که اگر نمای شیشه ای ساختمان کثیف و یا دارای یک و گرد غبار باشد آیا میتوان با از منظره بیرون لذت برد؟

و آیا میتوان از اتفاق هایی که در بیرون می افتاد با وجود این همه لکو گرد و غبار از بیرون با خبر شد؟

در جواب این سوال باید بگوییم که خیر نمیتوان آن چه را که هست به صورت دقیق دید.

پس راه حل چیست؟

نماشویی و شست و شوی نمای ساختمان

این فرایند را میتوان با دستگاه واتر جت و همچنین میتوان با مجری طناب کار انجام داد .اما بهترین روش ممکن برای شیشه شویی نمای ساختمان استفاده از ابزار ابر و طی میباشد.

در فرایند شیشه شویی نکاتی را باید در نظر گرفت که نکاتی بسیار مهم و کلیدی هستند و رعایت آنها الزامی نیز میباشد.

1.باید همسایگان را با خبر کرد.(زیرا در شیشه شویی نمای ساختمان ممکن است همسایگانی که از جلوی ساختمان رد میشوند متوجه بالای سرشان نشوند و وقتی مجری در حال شست و شوی ساختمان است آبی که از بالا به پایین میریزد آنها را کثیف کند و. موجب نارضایتی آنها شود.

2.باکادری مجرب تماس گرفت:(کادر مجرب و حرفه ای که بتوانند این عمل را در سریع ترین شکل ممکن انجام دهند و کیفیت کار بالایی را ارائه بدهند و همچنین تجربه ی کافی برای ارائه خدمات داشته باشند)

3.محدوده را مشخص کرد:(محدوده ای از ساختمان و نمای ساختمان که باید شست و شود را باید مشخص کرد و به رویت گروه مجری در آورد)

شیشه شویی نمای ساختمان
شیشه شویی نمای ساختمان با واتر جت

ابزار و تجهیزات برای شیشه شویی نمای ساختمان

ابزار و تجهیزات برای شیشه شویی نمای ساختمان یکی از رکن های اصلی برای شروع کار به حساب می آیند. در این عمل باید کادر مجری دارای ابزار بروز و جدید باشند و همچنین کادر مجری باید دارای بیمه باشند چون این فراید جز کارهای خطر ناک حساب میشوند.

فرد طناب کار که با یک طناب از بالای ساختمان شروع به شست و شو میند باید خیلی مراقب باشد که آسیب مالی و جانی به ساختمان و خودش نزند.

فرایند شیشه شویی نمای ساختمان کاری در ظاهر ساده ولی در باطن بسیار خطر ناک و حساس میباشد که رعایت اصول ایمنی و داشتن بیمه الزامی میباشد.

ابر و طی: ابر و طی یکی از ابزار های لزومی برای شیشه شویی نمای ساختمان میباشد. و باید از جنس خوبی باشد که خط و خشی برای روی شیشه با جا نگذارد. چنان چه خط و خشی بعد از شیشه شویی نمای ساختمان به جا بماند نه تنها این عمل به خوبی انجام نشده است بلکه خسارتی نیز به کارفرما وارد شده است.

واتر جت: استفاده از واتر جت برای نما هایی است که دارای کثیفی بالایی هستند و یا فضولاتی از پزندگان و یا ضایعات سیمانی بر روی شیشه باقی مانده است .همواره شاهد این بوده اید که ساختمان های نو ساز بعد از اتمام کار شیشه هاای نمای آنها بسیار کثیف هستند و گچ یا سیمان بر روی سطوح شیشه ای باقی مانده است این نوع از کثیفی ها را با دستگاه های واتر جت شست و شو میدهند چون دستگاه واتر جت آب را با فشار بالایی بر روی شیشه پاشش میکند.

شیشه شویی نمای ساختمان
شیشه شویی نمای ساختمان تازه ساخت به وسیله واتر جت

انجام امور خدماتی شیشه شویی نمای ساختمان

گروه خدماتی یوستا با کادری مجرب و با استفاده و بهره گیری از جدید ترین و بروز ترین ابزار ها آماده خدمات رسانی به شما بازدید کننده گرامی میباشد.

کافیست با شماره های درج شده تماس بگیرید تا در سریع ترین شکل ممکن و با نازل ترین قیمت پروژه ی خدماتی برای شما انجام بگیرد.

گروه خدماتی اوستا یاب در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما شهرواندان عزیز میباشد گروه خدماتی یوستا با بیش از چند سال خدمات و همچنین با انجام بیش از هزاران پروژه دارای تجربه ی کاری بالا همه روزه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشم.

با شماره های درج شده تماس بگرید تا متخصصین ما با ارائه نازل ترین قیمت و بهترین و بالا ترین کیفیت برای انجام پروژه در محل حاضر گرددند.

با تشکر از اعتماد شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *