فروشگاه درب ضد سرقت

فروشگاه درب ضد سرقت به دلیل داشتن نمای زیبا و کاربرد ان به سرعت در تمام ایران فرا گیر شد . این در ها در طرح های بی شماری تولید و به بازار عرضه میشود. این در هابه دلیل استحکام و ساختاری که در ان به کار رفته مانع ورود کسانی که میخواهند به زور وارد خانتان شوند میشود . این در ها دارای ضخامت بیشتری به درب های معمولی است که هیم باعث استقامت بیشتر این درب های ضد سرقت نسبت به دیگر درب ها میشود .فروشگاه های زیادی برای فروش این درب ها وجود دارد که بهترین انها فروشگاه درب ضد سرقت اودون شاپ است در ادامه دلایل انرا برای شما باز گو خواهیم کرد .

درب ضد سرقت چیست

به درب هایی که دارای سیستم امنیتی بالاری نسبت به درب های معمولی است درب ضد سرقت میگویند . این درب ها در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی ساخته میشود تا نیاز و خواسته تمام مشتری ها و خواهان این درب ضد سرق را برطرف کند . شما میتواند از این نوع درب ها در تمام جا هایی که میخواهید استفاده کنید .این نوع درب ها دارای استاندارد خواصی هستند ولی چون در کارخانه های داخل ایران تولید میشود شما میتوانید بنا به نیازتان اندازه دلخواه سفارش دهید.

شما میتوانید در قسمت پایین تعدادی از مدل های درب ضد سرقت را مشاهده کنید و نمونه های ان را ببینید .

نمونه های درب ضد سرقت
نمونه های درب ضد سرقت

همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید درب های ضد سرقت در طرح ها ، رنگ ها ، جنس ها و اندازه هی مختلفی ساخته میشوند . این نوع درب ها از کلاف های فلزی محکمی ساخته و تولید میشوند . علت این نوع ساخت استحکام انها در برابر برش ، اهرم شدن ، فشار و تخریب توسط سارقاناست ، این صفحات فزی در برابر این عوامل درب را مقاوم میسازند .

از دیگر ویژگی های این درب های ضد سرقت این است که لولا های انها در داخل و درون منزل قرار گرفته اند ، از این رو کسی نمیتواند از خارج از منزل با فشار اوردن به لولاها انها را ازجا در بیاورد . روی این درب ها قفل ها و یراق الاتی تعبیه شده که اغلب از بهترین جنس هاست تا بتواند مقاومت لازم را داشته باشد .

انواع درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت بیشتر از چهار نوع هستند ( 1-درب های چینی ..2-درب با روکش فلزی…3- درب های ترک .. 4- درب های ایرانی ..) در ادامه ما هر کدام از این مدل ها را مختصر توضیح خواهیم داد.

1- درب های چینی

این درب ها از اسکلت فولادی ساخته میشوند و داخل انها از فولادی به صورت شکل U قرار گرفته . چهار چوب این درب ها نیز از ورق هایی با ضخامت 5 میلیمتر پوشیده شده است که به ان استحکام بالایی میدهد .در این نوع درب های ضد سرقت از پشم سنگ داخل فضای میانی قفل محافظ استفاده شده تا ان را ضد حرق نیز بکند .در این درب ها از چشمی و یراق نیز استفاده شده .

2- درب با روکش فلزی

در این نوع درب ها از ورق های فولادی نورد شده با ضخامت 8 میلیمتر الستفاده میشود . این ورق ها دارای رنگ کوره ای هستند و به همین دلیل از دوام رنگ بالایی برخوردارند . در چهار چوبشان نیز از ورق های فولادی نورد شده استفاده شده با ضخامت 1.5 میلی متر. به دلیل استفاده از تکنولوژی جدید در ساخت این نوع درب ، ای درب ها در برابر خراشیدگی ، تغییر رنگ ، تابش افتاب ، خوردگی اسید و … مقاومند .

3- درب های ترک

1 وارداتی

2- داخلی

این نوع درب ها دارای باز شوی 100 سانتی متری هستند . استاندارد این درب ها بیشتر 115 در 215 است . چهار چوب این درب ها اختلاف قابل مشاهده ای بین سطوح بیرونی و لنگه درب دارد . در بازار بیشتر دارای دو روکش ام دی اف و پی وی سی هستند که به راحتی قابل تهیه است .

4-درب های ایرانی

این درب ها از نظر ضاهری به درب های ضد سرقت ترک تشابه زیادی دارند و از نظر کیفیت نیز تقریبا هم رده انها هستند . یراق های مورد استفاده در این درب ها همگی از ترکیه وارد شده و استفاده میشود . دلیل واردات این یراق ها به دلیل کیفیت پایین بودن یراق های ایرانی نیست ، بلکه گران بودن دستگاهی که این یراق ها را تولید میکند باعث این امر شده . قیمت درب های ضد سرقت ایرانی نسبت به رقیب ترکش ارزان تر است که با کیفیت برابری که دارد باعث استفاده زیاد از درب های ایرانی در بازار میشود .

شما نواع درب های ضد سرقت را شناختید و از اهمیت ان نیز اگاه شدید اینک وقت ان است که این درب ها را تهیه و استفاده کنید . یکی از بهترین فروشگاه های درب ضد سرقت در ایران اودون شاپ است . شما میتوانید در این سایت انواع درب های با کیفیت را مشاهده کنید که با بهترین کیفیت ساخته شد اند.قیمت پایین این درب ها و کیفیت بالای انها باعث خرید بسیاری از افراد شده که شما نیز میتوانید نفر بعدی ان باشید .

اگر بعد از خرید درب ها نیاز مند نصاب درب نیز بودید با شماره هی داده شده تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید . گروه خدماتی یوستا با برند تجاری اوستا یاب اماده رساندن خدمات به هم وطنان است.

با ارسال نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود مارا در بهتر کردن خدماتمان یاری کنید .

1 دیدگاه دربارهٔ «فروشگاه درب ضد سرقت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *