قیمت سرامیک کف

کف پوش های سرامیکی یکی از رایج ترین و پر استفاده ترین کف پوش هاست .از این سرامیک کف میتوان در کف پزیرایی ، اتاق ها ، سرویس های بهداشتی ، راه رو ها ، اشپز خانه ها وسالن ها استفادهکزد . این سرامیک ها به دلیل داشتن زیبایی و دوام و مقاومتی که دارند مورد استفاده اکثر سازنده هاست .از انجایی که این کفپوش های سرامیکی حس خنکی خوبی به فضا میبخشند مورد علاقه اکثر افرادی است که در مناطق گرم سیر زندگی میکنند . به دلیل وجود طرح های زیادی که سرامیک ها دارند این نوع پوشش را میتوان در تمامی محیط های داخلی ساختمان استفاده کرد . قیمت سرامیک کف با توجه به ویژگی های ان کاملا مناسب است .

قیمت سرامیک کف و دلیل استفاده ان

سرامیک ها همیشه یکی از کفپوش های مورد پسند بوده که دلایل زیادی هم دارد که قیمت سرامیک کف را مقرون به صرفه میکند . در اداممه به تعدادی از این دلایل میپردازیم. با ما همراه باشید.

دلایل استفاده

1- داشتن تنوع نا محدود

همه ما میخواهیم که دستمان در انتخاب طرح چیزی که میخواهیم باز باشد و بتوانیم طرحی که موردپسندمان است را انتخاب کنیم . سرامیک های کف دارای طرح های بسیاری هستند که شما میتوانید تمام طرح های مورد نظر خود را در این سرامیک ها پیدا کنید . این طرح های نامحدود یکی از پوهان های مثبتی است که این کف پوش ها دارند .

2- دوام و مقاومت

شما وقتی دنبال یک کف پوش با دوام و با مقاومت بالا میگردید انتخاب های زیادی نداری چون حتی وقتی کف منزلتان ار بتن کنید ممکن است در اثر ضربه اسیب ببیند ولی کف پوش های سرامیکی دارای مقاومت بالایی هستند و اگر انها درست نصب شود به مقاومت ان می افزاید .این مقاومت به همراه زیبایی که دارد تبدیل به یکی از پر استفاده ترین کف پوش ها شده .این کف پوش در برایر ضربه و عوامل گوناگون مقاومت بالایی دارد و حتی وقتی که ترک خورد میتوان به راحتی ترک انرا مخفی کرد .

3- لکه زدایی اسان

برای همه این امر اشکار و غیر قابل جلوگیر است که سرامیک کف لکه دار و کثیف شود. به توجه به جنس و لعابی که جنس سرامیک دارد از بین بردن لکه ها بسیار اسان میشود. از بین بردن لکه های کف پوش یکی از مشکلات بزرگ است که همه با ان دست و پنجه نرم میکنند مخصوصا کسانی در خانه کودک دارند و هرچه میکنند نمیتوتنند جلوی کودک را بگیرند تا کف پوش ها را کثیف نکنند .برای راحت بودن در این امور شما میتوانید از کف پوش های سرامیکی استفاده کنید . شما میتوانید به راحتی لکه ها را حتی لکه های رنگ را از روی سرامیک پاک کنید که این یکی از ویژگی های مهم سرامیک است .(برای اطلاعات بیشتر در تمیز کردن سرامیک روی این لینک کلیک کنید ) .

4- ضد حساسیت

اگر شما از ان دسته ادم ها هستید که به غرد و غبار حساسیت دارید و نمیتوانید گردو غبار بیش از حد را تحمل کنید و به ان الرژی دارید ، میتوانید از سرامیک برای کف پوش ها استفاده کنید . زیرا این سرامیک ها سطحی جامد و سخت دارند که به هیچ عنوان الودگی و گرد و غبار را به خود جذب نمیکنند و شما میتواند برای کف پوش از انها استفاده کنید .

5- خنک بودن

اگر شما از ان دسته از ادم ها هستید که سرما را دوست دارید و در مناطق گرم سیر زندگی میکنید میتوانید از کف پوش های سرامیکی استفاده کنید . این کف پوش ها به هیچ وجه گرما را جذب نمیکنند و در تابستان لذت خنکی به شما میدهند . اگر میخواهید در فصول سرما این کف پوش های سرامیکی گرم باشند میتوانید از سیستم گرمایشی کف استفاده کنید . این سیستم ها به این گونه هستند که در کف منزل لوله های اب گرم نصب میکنید و در صورت نیاز این سیتم را راه اندازی کنید . این گرما از زیر به سرامیک ها میرسد و سرامیک ها را گرم میکند و شما میتوانید با راه رفتن روس سرامیک لذت ببرید .

این ها همه با هم ویژگی هایی هستند که شما میتوانید با دانستم انها با چشمان باز برای کف خانه خود از سرامیک استفاده کنید . ما در ادامه تعدادی از مدل های سرامی را به شما نشان خواهیم داد با ما همراه باشید .

طرح های مخطلف سرامیک های کف
طرح های مخطلف سرامیک های کف

شما میتوانید در تصویر بالا تعداد اندکی از طرح هایی که سرامیک ها دارند مشاهده کنید و در انتخاب خود مصمم تر شوید .

شما میتوانید جهت تماشای طرح های بیشتر و زیبا تر روی این لینک کلیک کنید.

برای اطلاع از قیمت سرامیک کف و اجرای سرامیک خانه با شماره های داده شده تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید .

گروه خدماتی صنعتی ساختمانی یوستا با برند تجاری اوستا یاب با بیش از 15 سال تجربه در امور ساختمانی و صنعتی اماده اجرای تمام پروژه های شماست . این گروه با بهترین کیفیت و صد در صد تضمینی ، با نازل ترین قیمت در تهران ، البرز و قم امد پذیرفتن سفارشات شماست .

شما میتوانید با ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهادات ما را در بهتر کردن خدماتمان یاری کنید . با تشکر .

1 دیدگاه دربارهٔ «قیمت سرامیک کف»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *