لکه رنگ را چگونه از روی شیشه پاک کنیم

لک رنگ های روی شیشه یکی از مهمترین چیز هایی است که در نمای ساختمان شما تاثیر میگذارد . همچنین فرض کنید وقتی از پنجره به بیرون نگاه میکنید اولین چیزی که میبینید لکه های روی شیشه پنجره است .

این موضوع میتواند بسیار ازار دهنده باشد به طوری که شما تمام تلاشتان را برای از بین بردن ان لکه ها میکنید . من به شما این نوید را میدهم که شما میتوانید وقتی اخواندن این مطلب را تمام کردید به راحتی لکه های روی شیشه ی خانتان را تمیز کنید .

لکه رنگ روی شیشه و راهکار از بین بردن ان

ما به شما چندین راهکار را نشان میدهیم تا شما به اسانی بتوانید لکه های روی شیشه را پاک کنید و از دست این رنگ ها خلاص شوید .

راهکار ها

ما به شما در این مطلب 4 روش می اموزیم تا شما بتوانید مشکل خود را حل کنید .

روش اول :

این اولین روشی است که شما باید برای از بین بردن لکه های رنگ روی شیشه انجام دهید. اگر پاسخ مورد نظر را دریافت نکردید به سراق روش های دیگر بروید.

لوازم مورد نیاز :

1- تیغ کاردک (دقتکنید که در هنگام استفاده به شیشه اسیب نرسانید ) .

2- سطل

3- اسفنج

4- مایع ظرف شویی

5-دستمال خشک

در ابتدا باید مقداری اب گرم را درون سطل اب برزید و به ان مایع ظرفشویی اضافه کنید .سپس اسفنج را درون مایع خیس کنید و روی لکه بکشید .(این کار باعث نرم شدن لکه رنگ خشک شده میشود ) پی از اینکه این کار را چند دقیقه ادامه دادید تیغ کاردک را روی شیشه قرار دهید و توجه داشته باشید که با شیشه اسیب نرساند .بعد روی شیشه بکشد تا لکه رنگ ریخته شده را بردارد . سپس با دستمال و شیشه پاک کن قسمت لکه دار شیشه را تمیز کنید .

این اولین و بهترین روش برای از بین بردن لکه های رنگ روی شیشه است که میتوانید از ان کمک بگیرید . در ادامه راهکار های دیگریبه شما اموزش خواهیم داد تا بتوانید مشکل خود را حل کنید .

روش دوم:

این روش برای لکه رنگ های کوچک بصورتنقطه ای است که میتوتنید از ان استفاده کنید . در این روش شما فقط نیاز به یک کاتر دارید و با استفاده از ان میتوانید لکه رنگ های نقطه ای را به راحتی بتراشید و از بین ببرید .(توجه داشته باشید که در این روش اگر کاتر در اختیار ندارید میتوانر از وسیله های دیگر مانند سکه استفاده کنید تا لکه رنگ را از بین ببرید )

روش سوم :

این روش مناسب پاک کردن لکه رنگ های روغنی از روی شیشه است . این روش به راحتب انجام میشود و تنها چیزی که شما نیاز دارید یک دستمال و الکل است . بدین ترتیب که شما دستمال را به الکل اغشته میکنید و روی لکه رنگ روغنی میکشید . در این روش رحمت زیاذی نیاز نیست اما اگر رنگ به صورت کامل پاک نشد شما میتوانید از دستمال جدید و تمیز و الکل برای پاک کردن بقیه رنگ استفاده کنید.

روش چهارم :

اگر با استفاده از روش های قبل شما موفق به پاک کردن لکه رنگ از روی شیشه نشدید باید از اسپری های مخصوص استفاده کیند . شما میتوانید این اسپری ها را از فروشگاه های معتبر و یا کارواش تهیه کنید و برای از بین بردن ان ها از ان استفاده کنید.

از اینکه همراه ما بودید از شما سپاس گذاریم . اگر روی سرامیک و موزاییک شما رنگ و لکه های روغن ریخته شما میتوانید با مطالعه این مطلب ان لکه ها را از بین ببرید .

گروه خدماتی صنعتی ساختمانی یوستا با برند تجاری اوستا یاب امادهخدمت به شماست . شما برای ثبت سفارش کافیست با شماره های داده شده تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید .

انجام تمامی خدمات ساختمانی با بهترین کیفیت و صد در صد تضمین شده و با نازل ترین قیمت در گروه خدماتی یوستا .

شما عزیزان میتوانید با ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود مارا در هرچه بهتر کردن خدماتمان یاری کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *