مرمت و ترمیم نمای آجری

مرمت و ترمیم نمای آجری یکی دیگر از خدمات تخصصی نمای ساختمان گروه یوستا می باشد این سرویس در استان های تهران و شهرستان ها ،البرز و کرج و قم ارائه می گردد .

کافیست برای مشاوره با ما تماس بگیرید:02128423707

نمای های آجری به دلیل زیبایی همواره طرفداران بسیار زیادی را دارا هستند ولی این نوع نمای ساختمان در گذر زمان دچار فرسودگی و جرم گیری و تخلیه بندن می گردد .

مرمت و ترمیم نمای آجری

که نیاز به تعمیر و. مرمت دارد از این رو شما می توانید با تماس با گروه خدمات ساختمانی یوستا از خدمات ما بهره مند گردید .

مرمت نمای آجری

این سرویس به کلیه راهکار هایی که برای بازگردانی نما به حالت خود صورت می گیرد اطلاق می گردد و این خدمات بسته به نیاز به شرح زیر می باشد :

  • تعویض و بازسازی قسمت های نما که دچار شکستگی و آسیب شده اند .
  • بندکشی و مرت بنده های تخلیه شده
  • واتر سندبلاست و شستشو

گروه یوستا مفتحراست برترین ارائه دهنده خدمات تخصصی نما با بیش از 15 سال تجربه در ایران می باشد .

بازسازی نمای آجری خود را به گروه یوستا بسپارید و بهتراز روز اول خود تحویل بگیرید در سریعترین زمان و با تعرفه های منصفانه

ترمیم نمای آجری

عوامل فرسایش گوناگونی موجب در رفتگی و ریزش آجر از سطح بیرونی ساختمان می گردد .

عمده عوامل تاثرگذار در ایستایی سطح نمای ساختمان عبارتند از :

  • وجود نم و رطوبت شدید : این مورد یکی از عوامل اصلی در فرسایش این نوع سطح می باشد که موجب تغییر رنگ ریزش و پوکی می گردد .
  • لرزش: تدام لرزش ساختمان
  • ملات کم سیمان
  • بند کشی غیراصولی
  • استفاده نکردن از خدمات ضد آب سازی آجر

ما قسمت هایی از نما که آجر دچار عوامل فرسایشی ریزش و شکستگی گردیده تعویض نموده و پس از بند کشی با استفاده از واتر سندبلاست حالت نما را مثل روز اول خود باز آوری می نماییم .

جرم زدایی آجر چگونه صورت می گیرد

یکی از متد های مورد استفاده در بازسازی نمای آجری و مرمت و ترمیم آن استفاده از واتر سندبلاست با استاندارد ec-.028می باشد این نوع روش یک روش مورد استفاده در نماشویی می باشد و نوع ضعیف شده سندبلاست می باشد تا هیچگونه آسیبی را به سطح وارد ننماید .

در واتر سندبلاست که در صورت نیاز برای مرمت نمای آجری مورد استفاده قررارمی گیرد کلیه رسوبات و جرم ها از سطح پاک و نما به حالت اولیه خود بازگردانده می شود .

بندکشی در بازسازی نمای آجری

یک اصل مهم برای حفاظت از آجر ها در برابر عوامل فرسایش و زیبایی نمای ساختمان بندکشی استاندارد می باشد که با ید با اصول استاندارد و تکنسین مجرب صورت بگیرد .

برای مرمت نمای آجری شما می توانید با ما در 24 ساعت 7 روز هفته تماس بگیرید ارائه مشاوره رایگان و خدمات در سرتاسر کشور به صورت تلفنی و حضوری تماس با ما :

0212842370.7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *