ضرورت استفاده از واترسندبلاست برای رسوب زدایی نمای ساختمان

نماشویی با واتر سندبلاست نوعی از خدمات نماشویی ساختمان می باشد که گروه خدمات ساختمانی و فنی یوستا با استفاده از برترین ابزار آلات و تیم مجرب خود این خدمات را ارائه می نماید .

با استفاده از خدمات نماشویی با واتر سندبلاست نمای آجری و سنگ تیشه ای به حالت روز اول خود باز می گردد.

واتر سندبلاست نوعی ضعیف شده سندبلاست می باشد که با استفاده از دستگاه واتر جت صنعتی و خلع ایجاد شده ناشی از فشار آب و ترکیب سیلیس مواد ساینده با آب صورت می گیرد .

اگر نیاز به خدمات واتر سندبلاست و مشاوره در این زمینه دارید کافیست با ما تماس بگیرید :02128423707-09144225847-09366979514

نماشویی با واتر سندبلاست

نماشویی با واتر سندبلاست روشی است که با ترکیب مواد ساینده و آب صورت میگیرد . این روش برای پاک کردن و لکه برداری و جرم برداری از روی سطوح آجری و سنگ های تیشه ای مورد اسفاده قرار می گیرد .

واتر سندبلاست

با ذشت مدت زمانی سطح نمای آجری دچار رسوب آجر می گردد و یا ممکن است سطح آجر تحت عوامل قیر،ملات و سیمان ،رنگ و نوشته دچار لکه های سخت گردد .

در این صورت نماشویی با واتر جت خالی نمی تواند نما را پاک نماید و تنها راهکار استفاده از خدمات واتر سندبلاست می باشد .

روش ارائه خدمات به دوصورت استفاده از طناب و راپل و یا داربست ارائه می گردد .



خدمات نماشویی با واتر سندبلاست سنگ تیشه ای

سنگ های تیشه ای به دلیل ساختار خود دچاری جرم گیری بسیار بیشتری نسبت به سنگ های دیگر می باشد وجود رگه و سوراخ های ریز روی سطح سنگ تیشه ای موجب انباشت گرد و عبار ودوده می شود .


مدت زمان مورد نیاز برای ارائه خدمات:

مدت زمان و پیشرفت کار با یک دستگاه واتر جت صنعتی 3 فاز و سه نیروی کاری 50الی 80 متر در 9 ساعت می باشد.

مدت زمان و پیشرفت کار بسته به نوع جرم گیری نما متغییر می باشد روند پیشرفت کار در سنگ های تیشه ای بیشتر از آجر می باشد .

هر تیم کاری برای ارائه خدمات نماشویی با واتر سندبلاست شامل :1 نفر برای اپراتوری دستگاه،1 نفر برای تغزیه سیلیس،1 نفر برای اجرا کننده خدمات .

سندبلاست نمای ساختمان

سندبلاست نمای ساختمان یکی دیگر از روش های جرم زدایی نماهای آجری می باشد،باز هم تاکید میگردد سندبلاست خشک و وت بلاست تنها برای نماهای آجری کابرد دارد .

گروه یوستا برترین ارائه دهنده خدمات نماشویی با واتر سندبلاست و سندبلاست نمای ساختمان در ایران برتریم کیفیت را برایتان در خدمات به ارمغان می آورد .

سندبلاست نمای آجری

در جرم زدایی آجر توسط ساب پاشی خشک که روش های دیگر کارایی ندارد از این روش که دارای قدرت بیشتر می باشد استفاده می گردد .

برای مثال شستشوی نمای ساختمان با واتر جت برای آجر هایی که دچار جرم شدید و یا ملات و رنگ ضخیم شده باشند کاربرد ندارد و تنها روش استفاده از درای سندبلاست یا همان سندبلاست خشک می باشد .

در این روش لایه رویه آجر برداشته می شود ونمای ساختمان کاملا تمیز و پاک از هرگونه جرم و کثیفی می گردد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *