نورپردازی حرفه ای

نورپردازی حرفه ای نیازمند رعایت چندین اصول است که ما در این مقاله سعی کرده ایم برای انجام این فعالیت چهر روش ویژه را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

چهار ایده برای نورپردازی حرفه ای

1.نورپردازی کم هزینه

2.نورپردازی سنتی

3.نور پردازی گیمینگ

4.نور پردازی هوشمند

نور پردازی کم هزینه

امروزه بیشتر افراد به دنبال راهی هستن تا هزینه های بعضی از فعالیت ها را کمتر کنند. اما عمدتا بر این باور اند که برای کم کردن هزینه ها باید از کیفیت آن کم کنند.

اما اینطور که به نظر می آید نیست. بلکه شما عزیزان میتوانید به راحتی با کمترین هزینه یک نورپردازی حرفه ای را انجام بدهید.

در انجام نورپردازی کم هزینه شما میتوانید با استفاده از لامپ های ارزان قیمت این فرایند را انجام دهید امااهمیت بالایی دارد که شما بدانید لامپ ها را کجا متصل کنید.

به عنوان مثال شما برای نصب این لامپ ها در قسمت پذیرایی منزل .شما باید در نظر داشته باشید که میخواهید کدام قسمت های منزل شما روشن تر باشد و یا اینکه قسمت دید کدام قسمت از منزل شما از رکن های ظاهری زیباتری برخوردار است.

پس در اینجام این فعالیت شناخت مکان های اصلی منزل از اهمیت بسیاری برخوردار است. فقط کافیست محل نصب را مشخص کنید.

نورپردازی سنتی

نورپردازی سنتی نیز روشی بسیار عالی برای انجام نورپردازی حرفه ای است. اما نکات بسیار مهمی دارد که رعایت آنها بسیار الزامیست.

همان طور که میدانید به هنگام نورپردازی سنتی شما باید ابتدا محل را به صورت کاملا شیک و سنتی در آورید و از چراغ های موجود در بالای تخت و همچنین در وسط اتاق خواب و پذیرایی استفاده کنید.

نورپردازی سنتی بییشتر در منازل مسکونی عادی و همچنین کافه های سنتی مورد استفاده قرار میگیرد. و عمدتا نور چراغ ها به صورت زرد و سفید است. و بیشتر از لامپ های پر مصرف استفاده میکنند.

نورپردازی گیمینگ

نورپردازی حرفه ای

از این نوع نور پردازی برای اتاق گیمرها و یا افرادی که بیشتر روز را با تلفن همراه و یا کامپیوتر و لپ تاب کار میکنند مورد استفاده قرار میگیرد. و در نوبه ی خود نوعی از نورپردازی حرفه ای به شمار می آید.

و این کار به این علت است که این نوع نورپردازی فشار کمتری را به چشم ها می آورد باعث آسیب نخوردن به قرنیه چشم ها میگردد.

در این نورپردازی از لامپ های ال ای ادی استفاده میشود که دارای رنگ های سفید بنفش و آبی هستن اگر چه این رنگ بندی باعث تیره شدن محیط میشود.

اما باید این را در نظر داشته باشید که استفاده از کامپیوتر و لپ تاب نیازمند محیطی کاملا کم نور است برای همین از این رنگ ها استفاده میکنند تا آسیب کمتری به چشم ها وارد شود.

البته از این نورپردازی نیز میتوان برای منازل و اتاق خواب نیز استفاده کرد.

نورپردازی هوشمند

در این روش از نورپردازی که جز نورپردازی حرفه ای است و همچنین میتوان ان را حرفه ای ترین نوع از نورپردازی نامید.

زیرا در این روش شما نه تنها یک نورپردازی انجام داده اید بلکه منزل خود را نیز مجهز به یک فرایند هوشمند کرده اید.

در این نوع از نورپردازی صرفه جویی بیشتری نیز در مصرف برق موجود میباشد. زیرا در این روش در محل هایی که افراد وجود دارند. فقط چراغ ها روشن میشوند.

و به محض رد شدن افراد از آن محدوده چراغ ها بعد از 15ثانیه خاموش میشوند از این نوع نورپردازی بیشتر در راهپله ها استفاده میشود.

اما امروزه این نوع نور پردازی در اتاق خواب ها حمام و داخل منازل نیز استفاده میشوند.

همچنین این نوع از روش نورپردازی دارای حس گر های صوتی نیز میباشد که با اعلام صدا میتوانید کنترل روشن و خاموش شدن چراغ ها را در دست داشته باشد.

همچنین در تمامی موارد ذکر شده در نورپردازی رعایت ایمنی و اصول نورپردازی بسیار الزامی میباشد. در نورپردازی هوشمند اصول ایمنی بیشتری رعایت میشود و همچنین این روش یکی از روش های صرفه جویی برق به شمارز میرود و مورد تایید سازمان میباشد.

نورپردازی حرفه ای را به چه کسی بسپاریم

شما عزیزان میتوانید به راحتی این فرایند را به عهده گروه خدماتی یوستا بسپارید.

گروه خدماتی یوستا امروزه با جدیدترین تجهیزات و بهترین ابزارآلات موجود آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

اعتماد شما سرمایه ماست

با تشکر از اعتماد شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *