واتر جت و استفاده از ان در تمیز کردن کف و دیوار ها

با گذشت زمان دبوار ها جرم گرفته و کثیف میشوند و کف سوله ها و سالن ها به دلیل رفت و امد زیاد پر از لکه میشود . یکی از مواردی که باعث نا مناسب دیده شدن سوله و سالن شما میشود همین جرم ها و لکه هاست . اگر شما میخواهید سالن خود را بفروشید و به یک تمیز کاری حسابی نیاز دارید ، اگر شما مستجر هستید و میخواهید سوله و یا سالن را مانند روز اول به صاحبش برگردانید باید از دستا این لکه ها وکثیفی ها خلاص شوید . , واتر جت میتواند به شما کند.

تمیز کردن دیوار ها و کف سوله راه های زیادی دارد و استفاده از هر کدام ممکن است ولی همه انها نمیتوانند تنیجه ای که شما به دنبالش هستید را به شما دهد . ما در این مطلب سعی میکنیم به شما راه های تمیز کردن سوله را بیاموزیم ، اگر مشتاق این مطالب هستید با ما همراه باشید .

واتر جت چیست و در کجا استفاده میشود

واتر جت وسیله ای است که با یک دینام از یک منبع اب مکش میکند و اب را با فشار بالا از نازل واتر جت به خارج پرتاب میشود .ان فشار اب باعث تمیز شدن و پاک شدن ان ناحیه میشود.استفاده از واتر جت در صنعت بسیار است و فقط به این موضوع محدود نمیشود . واتر جت به معنای پرتاب اب با سرعت زیاد است . هرچه سرعت اب بالا رود توانایی برش ان نیز بالا میرود ، در صنعت از نمونه پیشرفته این دستگاه در برش فلزات سخت استفاده میشود . در کارواش ها از نمونه های ضعیف این دستگاه برای تمیز ماشین ها استفاده میشود . انواع مخطلفی با قدرت های مقفاوت وجود دارد .

تمیز کردن سوله و سالن

برای تمیز کاری این سالن ها باید اوال ببینید که چه مقدار و با چه قدرتی نیازمند تمیز اری هستید . اگر شما میخواهید دیوار ها و سالن خود را از این جرم ها ولکه ها پاک کنید و فقط نیازمند یک تمیز کاری کلی هستید ما به شما استفاده از واتر جت در انجام این امور را پیشنهاد می دهیم. با استفاده از واتر جت شما میتوانید به راحتی لکه ها و کثیفی های روی دیوار و کف را از بین ببرید و به خواسته خود برسید . در استفاده از واتر جت تمام سطوح دیوار های شما از این کله ها پاک میشوند و نمای خوبی به دیوار و سالن شما میدهد . در ادامه تصاویر و فیلم هایی در این باره به شما نشان خواهیم داد .

همان طور که در فیلم بالا مشاهده میکنید اپراتور با استفاده از واتر جت جرم ها و اهک های روی دیوار را به خوبی تمیز میکند . میتوان از این وسیله برای تمیز کردن اکثر سطوح نقاط استفاده کرد . میتوان به همراه اب از مواد مخصوصی برای افزایش کیفیت استفاده کرد مانند نانو که برای سطوحی که استفاده میشود عایقی نیز است که در ادامه نیز لکه و اهک نمیزند و میتوتنید چند سال از دت لکه و اهک خیالتان راحت باشد .

تصویر قبل و بعد از استفاده از واتر جت روی دیوار
تصویر قبل و بعد از استفاده از واتر جت روی دیوار

پاک کردن سطوح

در قسمت بالا میتوانید تصویری از قبل و بعد از استفاده از واتر جت را مشاهده کنید و فرق انها را مشاهده کنید . تمیز کردن دیوار ها را میتوان با استفاده از واتر جت تضمین کرد.

اگر سوله شما دارای رنگ و لکه هایی است که نمیتوتن با واتر جت انها را از بین برد میتوانید از کف شویی و کف سابی نیز استفاده کنید تا سوله شما تبدیل شود به همان سوله ای که تازه ساخته شده است .

انجام تمام خدمات ساختمانی با بهترین کیفیت و صد در صد تضمینی ، با نازل ترین قیمت در گروه خدماتی یوستا با برند تجاری استا یاب در تهران ، البرز و قم با بیش از 15 سال سابقه کار در این زمینه.

برای اطلاع از قیمت ها و تعرفه های جدید میتوانید با شماره های داده شده تماس بگیرید تا به متخصصین ای گروه وصل شوید .

با ارسال نظرات ، انتقاات و پیشنهادات خود ما را در بهتر کردن خدماتمان یاری کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *