پاک کردن ملات از روی کف

پاک کردن ملات از روی کف
پاک کردن ملات از روی کف

پاک کردن ملات از روی کف یکی از مسائلی است کههمه ما بعد از ساخت و ساز باان درگیر هستیم . این موضوع نه تنها تاثیر روی زیبایی فضای شما میگذارد بلکه ممکن است در کار شما نیز اختلال ایجاد کند . ملاتی که روی کف میریزد بهاسانی از بین نمیرود و تمیز نمیشود. ما در این مطلب در تلاش هستیم روش های پاک کردن و از بین بردن این گونه لکه ها را به شما بیاموزیم تا شما نیز بتوانید از شر این لکه ها خلاص شوبد . برای اطلاعات بیشتر در این باره با ما همراه باشید .

پاک کردن ملات از روی کف و روش های ان

پاک کردن ملات از روی کف به این راحتی ها انجام نمیشود و نیازمند تلاش زیادی میباشد . در مطلب راه کار ها و اموزه هایی به شما خواهیم گفت تا بتوانید با استفاده از انها مشکل خود را حل کنید . ممکن است شما روش های زیادی را مطالعه کرده باشید که به کارتان نیامده و مشکل شما را حل نکرده ، تمام تلاش ما معرفی راه کار های مناسب و کار امد به شما عزیزان میباشد .

ملات میتواند انواع مخطلفی داشته باشد و فقط معطوف به یک چیز نیست . از انواع ملات ها میشود به گچ و سیمان اشاره کرد که از بیشترین ملات های مشکل ساز هستند . روش های پاک کردن این ملات ها با هم فرق میکند و هر کدام را باید به گونه ای از بین برد و پاک کرد . ما در این مطلب روش از بین بردن هر دو را به شما می اموزیم . شما میتوانید با استفاده از این روش ها و راه کار ها مشکلات خود را حل کنید . با ما همراه باشید.

پاک کردن ملات از روی کف ( گچ )

گچ یکی از بیشترین ملاتی است که در هنگام باز سازی و ساخت و ساز روی کف میریزد . مشکل اصلی این است که بعد از خشک به سختی میشود انرا از بین برد . باید توجه داشته باشید که بهتر است در همان موقع که گچ روی زمین و کف ریخت انرا پاک کنید تا به مشکل نخورید . اما اگر این اطفاق افتاد باید از این روش ها برای پاک کردن انها استفاده کنید .

1- کاردک

استفاده از کاردک یکی از اولین روش هایی است که باید استفاده کنید تا از شر این لکه ها خلاص شوید . به این ترتیب که با کاردک به زیر گچ ( قسمتی که به زمین و کف چسبیده ) زربه بزنید تا از کف جدا شود . اگر مقدار گچ زیاد بود شما میتوانید اول با چکش یا وسیله ای مانند ان گچ را بشکنید و به تکه های کوچک تر تبدیل کنید و بعد از کاردک استفاده کنید .پاک کردن ملات از روی کف مخصوصا گچ به این گونه انجام میشود .

2- سیم فرچه

سیم فرچه وسیله بعد است که میتوانید از ان برای از بین بردن گچ استفاده کنید. این فرچه سیم های فلز محکمی دارد که با کشیدن ان روی گچ میتوانید گچ را پودر کرده و کم کم از بین ببرید . استفاه از این وسیله برای لکه های کم مناسب میباشد .

برای از بین بردن جای این لکه ها میتوانید ان را خیس کنید و بعد از گذشت چند دقیقه قبل از اینکه گچ خشک شود با سیم فرچه انرا از بین ببرید .

پاک کردن ملات از روی کف (سیمان)

پاک کردن ملات از ر وی کف مخصوصا سیمان کار دشواری میباشد و به این اانی ها نمیتوان از شر ان خلاص شد . سیمان خشک شده بسیاز شکننده میباشد . به همین دلیل میتوانید از چکش برای خرد کردن این ملات استفاده کنید تا انرا از بین ببرید و یا حد المکان انرا کوچک تر کنید . پاک کردن سیمان به این راحتی ها انجام نمیشود و شما برای از بین بردن ان باید از کف سابی استفاده کنید . شما میتوانید برای تکمیل اطلاعات خود در باره کف سابی به این قسمت مراجعه کنید و اطلاعات کافی درباره کف سابی به دست اورید .

با استفاده از روش های گفته شده شما میتوانید به راحتی از شر این لکه ها خلاص شوید . پاک کردن ملات از روی کف در این قسمت به پایان میرسد . امید وارم که از این مطلب استفاده کافی را کرده باشید و مشکل خود را حل کنید .

گروه خدماتی یوستا

گروه خدماتی یوستا با برند تجاری اوستا یاب با داشتن بیش از 15 سال تجربه و با دارا بودن کادری مجرب و ماهر اماده رساندن خدمات به شما عزیزان میباشد . حوزه فعالیت این گروه خدماتی در تهران ، البرز و قم میباشد . شما میتوانید جهت سفارش با شماره های داده شده تماس بگیرید . گروه خدماتی یوستا به دلیل داشتن کادری مجرب میتواند سفارشات شما را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت انجام دهد .

با ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود ما را در بهتر کردن خدماتمان یاری کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *