پاک کردن کثیفی از روی سنگ فرش

پاک کردن کثیفی از روی سنگ فرش میتواند چالش سختی باشد ، به این دلیل که سطح زیری دارد پاک کردن سطوح ان کار اسانی نیست . برای این کار باید از لوازم خاصی استفاده شود که بتوان این لکه ها را از بین برد . حال اگر شما میخواهید سنگ فرش هایتان را تمیز کنید و از پاک کردن بی نتیجه خسته شدید میتوانید ادامه مطلب را بخوانید.

پاک کردن کثیفی ها از روی سنگ فرش

پاک کردن این کثیفی ها میتواند کار سختی باشد ولی با داشتن لوازم مورد نیاز کار اسان و لذت بخشی میشود . این لکه ها ممکل است لکه های کثیفی باشد که با گذشت زمان و استفاده زیاد به وجود امده ، میتواند لکه رنگ باشد و یا میتواند گچ و یا سیمان ریخته شده باشد که زیبایی اولیه سنگ فرش را از بین برده و شما را مجبرو کرده به فکر از بین بردن این لکه ها بیافتید .

این سنگ فرش میتواند در حایت ، فضای سبز و یا در راه رو های شما باشد و تمیزی انها برای شما اهمیت زیادی داشته باشد ، شما میتوانید این سنگ فرش ها را به روز اول خود بازگردانید .

لوازم و وسایل مورد استفاده در پاک کردن سنگ فرش

پاک کردن سنگ فرش میتواند لوازم زیادی داشته باشد که به وسیله انها میتوان سنگ فرش ها را تمیز کرد . لوازمی که در این کار استفاده میشود بنا به میزان سختی لکه میتواند متفاوت باشد یعنی هرچه لکه ها مقاوت بیشتری مقابل پاک شدن داشته باشند برای پاک کردنانها از وسیله قوی تریی استفاده میشود . در ادامه تعدادی از این وسیله ها ولوازم را به شما معرفی خواهیم کرد :

1- واتر جت

واتر جت برای تمیز کردن لکه از فشار اب استفاده میکند وبا استفاده از این قابلیت لکه های سکحی و کثیفی ها را از بین میبرد . برای بهتر کردن کارایی این وسیله اغلب از مواد اسیدی استفاده میکنند که در نازل واتر جت با اب مخلوط شده و قدرت لکه زدایی و پاک کردن کلکه ها را بالا میبرد .در ادامه میتوانید فیلمی از تمیز کردن لکه به وسیله واتر جت مشاهده کنید .

پاک کردن لکه به وسیله واتر جت

2- دیسکیلر

دیسکیلر یک مایع اسیدی است که باعث از بین رفتن لکه هایی مانند لکه رنگ ها میشود . لکه های رنگ به راحتی به وسیله واتر جت از بین نمی رود و برای پاک کردن انها باید از دیسکیلر استفاده کرد . برای لکه های رنگ کوچک میتوان به دیسکیلر مقداری اب اضافه کرد که هم کمتر مصرف شود و هم به سنگ کمتر اسیب برساند ، همان طور در قبل گفته ام دیسکیلر یک مایع اسیدی است و باعث خورده شدن سنگ در دراز مدت میشود و اگر هم مجبور به استفاده از ان به صورت خالص شدید باید هرچه زود تر انرا با اب بشویید . برای لکه رنگ های سخت تر از دیسکیلر به صورت خالص و بدون هیچ افزونه ای استفاده میشود ولی باید دقت داشت که مدت زمان زیادی روی سنگ فرش نماند . شما در ادامه میتوانید قدرت اسیدی دیسکیلر خالص را مشاهده کنید .

پاک کردن به وسیله دیسکیلر
پاک کردن به وسیله دیسکیلر

پاک کردن به وسیله اسید دیسکیلر نیاز به مراقبت های زیادی دارد و برای استفاده از این مایع حتمی باید از لباس های مخصوص استفاده کنید تا اسیبی به شما نرسد.

تینر

برای پاک کردن لکه ها همچنین میتوان از تینر استفاده کرد وبه این گونه کهتینر را روی سنگ فرش ریخته و بعد از چندلحضه که تینر داخلرنگ نفوذ کرد انرا با سمباده و یا سیم فرچه تمیز کنید با این کار میتوانید لکه های کم و نقطه ای که نیاز به تهیه دیسکیلر ندارد را از بین ببرید .تینر به دلیل این که بعد از مدتی از بین میرود و یا به اصطلاح میپرد نباید زیاد روی سطح باقی بماند و در مقابل نبایدسریع نیز پاک شود موقعی که هنوز اثر خود را نگذاشته.

دستگاه کفسابی

کستگاه کف سابی را میتوان اخرین راه دانست ، این دستگاه دو مورد استفاده دارد . در مورد اول کف شویی و در مورد دوم کف سابی . در مورد استفاده از این دستگاه برای کف شویی از سیم فرچه در این دستگاه استفاده میشود و با قدرت تمام لکه ها را از بین میبرد . برای سحولت در کار نیز میتوان از مواد اسیدی در این کار استفاد کرد .

در استفاده کف سابی از این دستگاه به جای سیم فرچه از الماسه استفاده میشود . با استفاده از الماسه این دستگاه یک لایه ازسطح سنگ فرش ها را برداشته و تمام لکه ها را از بین میبرد . لازم به ذکر است که برای از بین بردم لکه ها نیاز به اتفاده از کف سابی نیست و کف شویی میتواند تمام لکه ها را از بین ببرد . مورد استفاده کف سابی از بین بردن ترک ها و اسیب های سطحی است که به دلیل برداشتن لایه بالایی این ترک ها و اسیب های سطحی از بین میروند .

برای اطلاعات بیشتر در باره ی کف شویی و کف سابی و دستگاه مورد استفاده از ان در این عمل میتوانید روی این لینک کلیک کنید و به صفحه مربوطه منتقل شوید .

برای اطلاع از پاک کردن انواع لکه روی انواع سطوح و جهت مطلع شدن از تمام خدماتی ساختمانی میتوانید از سایت ما دیدن کنید و تمام مشکلات خود را حل کنید.

گروه خدماتی یوستا

برای تمیز کردن لکه های سنگ فرش ، دیوار ، کاشی و موزاییک ، نمای ساختمان و تمام خدمات ساختمانی دیگر میتواند از گروه خدماتی یوستا کمک بگیرید . گروه خدماتی یوستا با برند تجاری اوستا یاب با داشتن بیشاز 15 سال تجربه در زمینه ی خدمات ساختمانی و با داشتن کادر و مجری های مجرب میتواند سفارشات شما را با بهترین کیفیت بو صورت صد در صد تضمینی و با نازل ترین قیمت در تهران ، البرز و قم انجام دهد .

شما میتوانید جهت مشاوره و ثبت سفارش با شماره های داده شده تماس بگیرید و با متخصصین ما در این زمینه صحبت کنید .

با ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود ما را در بهتر کردن خدماتمان یاری کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *