کسب و کار خود را چگونه گسترش دهیم

کسب و کار اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

امروزه که تمام دنیا در حال به روز کردن و گسترش خود هستند اگر ما دست به کار نشویم و اقدامی نکنیم محکوم به فنا هستیم .در عصری که همه چیز به جلو هرکت میکند و اینترنتی میشود ما نیز بایدکسب و کارمان را به این سو سوق دهیم تا بتوانیم از مزایای ان بهره ببریم .با وارد کردن کسب و کار خود در دنیای مجازی و وب میتوانید کار خود را در سطح کشوری گسترش دهید . اشتباه نکنید شما میتوانید هر کار و شغلی که دارید را گسترش دهید و از مزایای اینترنت در کارتان استفاده کنید . همه کسب و کار های اینترنتی با توجه به ورودشان به عصر جدید میتوانند باقی بمانند و کسب و کار های دیگر اگر از بین نروند پیشرفت نیز نخواهند کرد در ادامه میتوانید انواع کسب و کار های قابل ارتقاع را ببینید .

کسب و کار های قابل ارتقاع

همان طور که در قبل نیز اشاره شد تمامی کر ها میتوانند به این گسترش به پیوندند . برای مثال شما اگر فروشنده هستید ( فروشنده هر چیز ، کالا به فروش میرسانید ) با ورود به دنیای وب میتوانید این فروشتان را نه فقط در شهر و یا استان خود بلکه در کل کشور گشترش دهید ، شما با راه اندازی سیستم حمل و نقل میتوانید به تمامی کشو محصولاتتان را برسانید . برای مثال از یک چیز کوچک استفاده میکنیم : (سوپر مارکت کوچک ) شما میتوانید با تهیه و ساخت اپلیکیشن و برنامه تلفن همراه اولین قدم را بردارید ،

شما با این کار شروع خود را در گسنرش کسب و کارتان اغاز کرده اید . با انتشار این نرم افزار در شهر خود میتوانید سفارش ها را از تمام شهر نه فقت کوچه و محله خود بلکه از تمام شهر دریافت کنید و با پیک به انها برسانید . با این کار شما میتوانید کارتان را از یک سوپر مارکت کوچک به یک سوپر میرکت بزرگ تبدیل کنید و تمام استان را پشتیبانی کنید . با این کار و بیشتر شدن در امدتان برای سهولت در کار ارسال سفارشات و قدم بعدی در گسترش کسب و کار شعبه های بعدی را نیز افتتاح میکنید . با این روش شما میتوانید کسب و کارتان را از کوچک ترین شغل به یک بیزینس بزرگ تبدیل کنید .

کسب و کار های خدماتی

حال این مسئله به وجود می اید که فقط با این روش میتوان کسب و کار خرید و فروش کالا را ارتق اع داد ؟ خیر … شما اگر شغلتان فروش خدمات و تواایی نیز است میتوانید کارتان را گسترش دهید و فرضت های بیشتری داشته باشید . با این کار میتوانید در امدتان را چند برابر کنید . این نوع را نیز با یک مثال کوچک توضیح خواهم داد :فرض کنید شما یک بنا هستید . حیطه کاری شما فقط در شهرتان است ، جایی که جز شما تعدادی بنا نیز وجود دارد ، شما باید با انها رقابت کنید تا برای ساخت خانه با شما تماس بگیرند ، شما باید تلاشتان را چند برابر کنید ، باید کیفیت کارتان را چند برابر کنید ، باید قیمت پیشنهادی تان از همه کم تر باشد و باید از همه فرز تر باشید تا در این رقابت پیروز شوید .

ولی اگر شما اگهی خود را در سایتی بگذاری ( سایت هایی که اگهی کار میگذارند مانند سایت اوستا یاب) از تمام استانی که در ان هستید میتوانید پروژه قبول کنید با این کار شما از تمام استان سفارش کار دارید و همکارانتان برای کار در شهر با هم رقابت میکنند ، شما با پیشرفت کار و بیشتر شدن در امدتان میتوانید برای خود اکیپ کار بسازید و خود انرا مدیریت کنید با این کار شما میتوانید پروژه های بزرگ را نیز دست بگیرید .

همان طور که دیدید شما در هر صنف و کاری که هستید میتوانید کسب و کارتان را به یک کسب و کار اینترنتی تبدیل کنید و از این روش کسب در امد کنید .

برای ارتقاع کسب و کار و ورود به فضا وب چه کاری باید انجام داد

اولین کاری که باید برای ارتقای شغل انجام داد مشورت با متخصصین است ، شما باید قبل از انجام کاری با متخصص ان کار صحبت کنید تا در این رابطه شما را راهنمایی کند ، قدم بعدی انجام کاری است که با مشورت با متخصص به ان رسیدید و قدم اخر شروع تلاش برای پیشرفت کسب و کار .

شما اگر در صنعت ساختمان ففعالیت دارید ( هر فعالیتی اعم از فروش مصالح و یا خدمات ) میتوانید اگهی خود را در سایت اوستا یاب ثبت کند . گروه خدماتی اوستا یاب برای حمایت از کالای ایرانی و حمایت از نیرو های ایرانی اگهی ما اول را به صورت کملا رایگان انجام میدهد و شما بعد از دیدن نتیجه ان میتوانید از ماه بعد ان اگهی را تمدید کنید .

گروه خدماتی یوستا با برند تجاری اوستا یاب با بیش از 15 سال تجربه در تمامی امور صنعت ساختمان اماده پذیرفتن اگی های شماست . جهت مشاوره با متخصصین میتوانید با شماره های داده شده تماس بگیرید و از نرخ و قیمت اگهی های تبلیغاتی مطلع شوید .

شما میتوانید با ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهات خود ما را در هرچه بهتر کردن خدماتمان یاری کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *