خدمات لوله کشی کولر گازی

کولر گازی و لوله کشی
کولر گازی و لوله کشی

با شروع شدن فصول گرم سال نیاز به کولر ها افزایش می یابد. کولر ها اجزای سرما ساز به حساب می ایند البته کولر هایی وجود دارد که در فصول سرما از خود گرما تولید میکنند و در فصول گرما بادیسرد از خود تولید میکنند . کولر های گازی و اسپیلیت ها به دلیل داشتن سرمای بیشتر مورد توجه عموم مردن قرار میگیرند . این کولر ها دارای اجزای بیشتری نسبت به کولر های ابی دارد در ادامه به توضیح انها میپردازیم.

کولر گازی و اسپلیت

این نوع کولر ها و اسپلیت ها در اصل یکی هستند و هیچ فرقی با هم ندارند. اگر دقت کنید کولر هایی که در ابتدا امدند به دلیل این که به وسیله اب خنک میشدند به انها کولر های ابی گفته میشد ، حال به این کولر ها به این دلیل کولر گاری گفته میشود که برای خنک کردن از گاز های فشرده استفاده میکنند . اسپلیت نیز نام انگلیسی ان است به این منضور که در کشور های انگلیسی زبان به این نوع کولر ها اسپلیت میگویند . این کولر ها به دلیل داشتن سیستم جدید تر نسبت به کولر های ابی از سیستم سرمایش بهتری برخوردار هستند و اصتلاحا باد خنک تری تولید میکنند . در ادامه اجزای این کولر ها را به شما معرفی میکنیم .

کولر های گازی و اجزای ان

در ابتدا نگاهی می اندازیم به اجزایی که این کولر ها را تشکیل میدهند . و کارایی ان ها را برای شما توضیح خواهیم داد .

1- کندانسور

این وسیله نوعی وسیله و مبدل حرارتی است که ماده مبرد را از حالتی که دارد یعنی گاز به حالت دیگر یعنی مایع تبدیل میکند . این وسیله در این نوع کولر ها وظیفه از بین بردن گرمای تولید شده از تراکم گاز خنک کننده یا همان مبرد در داخل کمپرسور و اواپراتور است .

2- کمپرسور

کمپرسور ها را میتوان اصلی ترین بخش این نوع کولر ها دانست .این قطعه وظیفه مکش گاز خنک یا همان مبرد را از اواپراتور را دارد . این گاز را فشرده کرده و ان را به کندانسور منتقل میکند .این وسیله از انرژی الکتریسیته استفاده میکند و به دلیل داشتن اب و هوای متفاوت نمونه های متفاوتی نیز دارد

3- اواپراتور

این وسیله گرمای محیط را جذب میکند و باعث تبخیر مبرد میشود . با انجام این کار گرمای محیط نیز از طریق لوله های مسی گرفته میشود .شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در یاره ی این وسیله به این لینک سر بزنید .

4- گاز خنک کننده یا مبرد

گاز خنک کننده کولر مبرد نام دارد .این گاز در قسمت اواپراتور این نوع کولر ها قرار گرفته . خاصیت این گاز تبدیل شدن از حالت گاز به مایع و بلعکس ان است .

شما به طور کلی با اجزای کولر های گازی اشنا شده اید البته این ها همه اجزای ان نیستند و اجزای زادی دارد که در این مطلب به ان نمیپردازیم . بعد از شناخت این کولر ها شما بعد از تهیه ان باید برای نصب ان اقدام کنید .

قبل از نصب کولر باید به نکاتی مانند بعترین مکان کار گذاری ان توجه داشت . گفتنی است به دلیل اینکه این کولر ها دارای دو جزع می باشند و ینی از انها خارج از خانه نصب میشود باید یک مکان مناسب برای ان نیز پیدا کرد تا نزدیک ترین فاصله را تا جزع دوم که هوای خنک را پخش میکند باشد .

کولر گازی و لوله کشی ان

نصب و لوله کشی کولر های گازی دارای مراحل زیادی مانند ( تمیز کاری ، عایق بندی ، لوله خروجی و …) است که انجام این امور نیاز مند دارا بودن تجربه و مهارت در این کار است و نیاز مند به یک متخصص دارد . شما برای نصب و لوله کشی کولر های گازی میتوانید با متخصصین ما در این موضوع صحبت و مشورت کنید . برای این کار میتوانید با شماره های داده شده تماس بگیرید و به متخصصین وصل شوید .

برای اطلاع از نصب کولر های ابی میتوانید روی این لینک کلیک کنید

ربای اطلاع از قیمت این امور با شماره های داده شده تماس بگیرید . گروه خدماتی ساختمنی یوستا با داشتن سابقه ای بیش از 15 ساله بهترین گذینه برای انجام این امور است .

با ارسال نظرت ، انتقادات و پیشنهاد ها خود مارا در بهتر کردن خدماتمان یاری کنید .

شما کجای کشور کار میکنید ؟؟

با سلام خدمت دوست عزیز ما در تهران ، البرز و قم خدماتمونو اراعه می دهیم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *