تمیز کردن نمای ساختمان

تميز كردن نمای ساختمان یکی از دغدغه های مهم سکونت در شهر های آلوده می باشد که نیاز به آن همواره احساس می گردد.

دریافت خدمات و مشاوره :02128423707

اگر به دنبال روش و راهکاری نظافت نمای ساختمان برای تمیز کردن نمای ساختمان هستید کافیست از خدمات شستشوی نمای ساختمان و یا واتر بلاست و نماشویی استفاده ما نمایید .

ما با کمترین هزینه یک نمای تمیز برای ساختمانتان به ارمغان خواهیم آورد .

تميز كردن نماي ساختمان و خدمات نماشویی را بدون واسطه و به صورت مستقیم از برترین گروه ارائه دهنده این خدمات دریافت نمایید .

روش تمیز کردن نمای ساختمان

برای تمیزکردن نمای ساختمان ( Cleaning the facade of the building ) از چندین روش بسته به جنس سطح بیرونی ساختمان بهره گرفته می شود .

تمیز کردن نمای ساختمان
در تصویر قبل از جرم زدایی نمای ساختمان را مشاهده می نمایید تفاوت را خودتان می توانید احساس نمایید .

اصول اجرای پاک کردن سطح نمای ساختمان یک امر تخصصی می باشد تا با استفاده از ابزار آلات و مواد و مصالح مورد استاندارد بتوان نما را جرم زدایی نمود .

شستشوی نمای ساختمان با واتر جت

برای تميز كردن نمای ساختمان می توان از خدمات شستشوی نما بهره گرفت در این روش سطح نما با استفاده از دستگاه های صنعتی و مواد جرم زدا از هرگونه جرم و کثیفی تمیز می گردد .
شستشوی سنگ نمای ساختمان

نماشویی ساختمان

نماشویی ساختمان به کلیه اقدامات تخصصی که برای زدودن جرم های سخت و رسوب از سطح نما صورت می گیرد گفته می شود در نماشویی ساختمان از روش ها و از مواد گوناگونی بهره گرفته می شود .نماشویی

شستشوی شیشه های نمای ساختمان

شستشو و تمیز کردن شیشه های نمای ساختمان با استفاده از البر و طی صورت می گرد در این روش با استفاده از مواد مخصوص جرم زدای شیشه سطح نما از هر گونه جرم و کثیفی تمیز می گردد.نظافت شیشه های نمای ساختمان

خدمات نظافت نمای ساختمان

شاید اولین مسئله برایتان داربست بندی ومزاحمت های آن باشد این مسئله را بکنار بگزارید دیگر برای تمیز کردن نمای ساختمان نیازی به داربست نمی باشد .

استفاده از روش راپل و طناب برای شستشوی نمای ساختمان بهترین روش و ارزانترین روش ارائه خدمات می باشد .

تميز كردن نماي ساختمان را به تیم متخصص ما در این زمینه بسپارید و با خیال آسوده یک نمای تمیز و پاک را تحویل بگیرید. اتین خدمات برای دسترسی از سه روش زیر بهره گرفته می شود :

تميز كردن نمای ساختمان بدون داربست

استفاده از طناب و اصول راپل یکی از پر کاربرد ترین روش ها برای نظافت نمای ساختمان می باشد دلیل محبوبیت این روش عدم اشغال فضا و کم هزینه بودن آن برای تمیز کردن نمای ساختمان می باشد .

استفاده از داربست برای نظافت نمای ساختمان

داربست یکی دیگر از روش های دسترسی به ارتفاع می باشد که در صورت درخواست کارفرما برای نظافت نمای ساختمان نصب می گردد .

استفاده از داربست برای نظافت و تمیز کردن نمای ساختمان قدیمی ترین و پر هزینه ترین روش برای ارائه خدمات می باشد .

روش تمیزکردن آجر نما

تميز كردن نماي ساختمان آجر نما یکی از حساس ترین نماهای ساختمانی می باشد که باید برای پاک کردن آن باید از واتر جت صنعتی استفاده نمود .

در این روش با استفاده از سری تفنگی کارتکی متصل به واتر جت صنعتی به تمیز کردن سطح پرداخته می شود .

شستشوی نمای آجری


تمیز کردن آجر نسوز

آجر نسوز به دلیل حساسیت آن باید با ابزار استاندارد و مواد مخصوص به خود شستشه شود .

استفاده از مواد ساینده و سیلیس در تمیزکردن این نوع نما می تواند به آن آسیب برساند .

پاک کردن سیمان روی آجر

در صورتی که برای تمیز کردن سیمان از روی آجر دنبال راهکاری هستید. بهترین روش استفاده از واتر بلاست برای آجر های غیر نسوز می باشد .

در این روش آب با مواد ساینده ترکیب می گردد و موجب لایه برداری از سطوح می گردد و سطح آجر کاتملا از سیمان و ملات پاک میگردد.

شستشوی نمای ساختمان با استفاده ازواتر بلاست یک روش ترکیبی واتر جت ووت بلاست می باشد که در وت بلاست به دلیل حجم و فشار بالا ممکن است نما آسیب ببیند ولی در واتر بلاست فشار کنترل شده است و هیچگونه آسیبی به نما وارد نمی شود .

شستشو با واتر جت و مواد شوینده مخصوص

برای تمیز کردن نماهایی مانند آجر نما نیاز به استفاده از واتر جت و ترکیب مواد شوینده برای پاک کردن سطوح می باشد .در این روش با ابزار های گوناگون نما تمیز و از هرگونه جرم پاک می گردد.

ابروطی روشی است که با استفاده از مواد پاک کننده و تنها با ابر و طی نسبت به تمیز کردن نمای ساختمان اقدام می گردد.

در نماهایی که نوع جرم و کثیفی به بیش از 2 سانتی متر می رسد و یا با استفاده از ملات و یا رنگ محافظ های صنعتی پوشانده شده باشد در این نوع روش از سندبلاست و وت بلاست برای پاک کردن سطوخ استفاده می گردد.

پاک کردن نمای ساختمان

برای پاک کردن نمای ساختمان شما نیاز به یک ارائه دهنده خدمات که دارای تجربه و تکنسین های حرفه باشد دارید گروه یوستا و اپلیکیشن اوستا یاب با خدماتی کاملا تضمین شده آتماده ارائه خدمات تمیز کردن و شستشوی نمای ساختمان در سرتاسر کشور می باشد .

گروه خدمات ساختمانی یوستا با بیش از 15 سال تجربه در ارائه خدمات نوین ساختمان همواره آماده ارائه خدماتی کاملا تضمین شده تمیز کردن نمای ساختمان و نظافت نمای ساختمان در سرتاسر کشور ایران می باشد .

همچنین کلیه خدمات نمای ساختمان مورد نیاز را هم می توانید از تکنسین های گروه ما دریافت نمایید .

همواره پاسدار اعتمادتان هستیم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *