جلوگیری از شوره آجر نما

جلوگیری از شوره آجر نما موضوع این مبحث در مجله خدمات ساختمانی گروه یوستا می باشد .

اگر شما هم از آجر نما استفاده می کنید ممکن است با شوره زدن و سفیدک زدن این نوع نما درگیر باشید و به دنبال راه حلی برای برطرف کردن این امر باشید .

اگر نیاز به خدمات رفع شوره آجر دارید و یا نیازمند مشاوره هستید کارشناسان ما همواره آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان هستند .

تماس با ما :02128423707 09144225847

گروه یوستا مفتخر است که برترین ارائه دهنده خدمات ساختمانی در ایران می باشد که با استفاده از برترین تکنسین های ساختمانی و ابزار و بهره گیری از دانش روز بشری خدماتی با کیفیت را با تضمین ارائه می نماید .

جلوگیری از شوره آجر نما

آجر نما به دلیل زیبایی خود یکی از پرطرفدار ترین پوشش های سطح نما می باشد ولی همواره آجر در مجاورت با رطوبت و نم دچاره شوره و سفیدک می گردد و همواره موجب می گردد تا به دنمبال روشی برای جلوگیری از شوره آجر نما باشیم .

جلوگیری از شوره آجر

رزین آجر

در این روش سطخ بیرونی آجر به صورت کامل با رزسن پوشش داده می شود و حالت براقی نیز پیدا می کند .

نانو نمای آجر نما

یکی از بهترین اقداماتی است که می توان برای محافظت نما از شوره وسفیدک از آن بهره گرفت .

رنگ نانو آجر

این مورد یکی از حساس ترین راه حل ها می باشد و برای رهایی از شوره بسیار شدید آجر می توان از آن بهره گرفت .

بهترین راهکار جلوگیری از شوره آجر

بهترین روش و راه حل استفاده از نانو می باشد . دیگر روش ها راه خل بسیار مناسبی برای رهایی از سفیدک نیستند .شاید رزین را خیلی از افراد پیشنهاد نمایند ولی بر اساس تجربه بهتر است برای حفظ زیبایی از نانو استفاده نمایید و بی خیال براق شدن آجر شوید زیرا رزین در گذر زمان تیگرگی شدیدی را روی سطح آجر ایجاد می نماید .

ضد شوره آجر نما

ضد شوره آجر نما نانو آجر می باشد که با ایجاد یک لایه محافظ هم از سطخ آجر در برابر باران اسیدی ،جرم و کثیفی و رطوبت و… محافظت نماید .

نانو نمای ساختمان راه تنفس آجر را سد مینماید و از سفیدک زدن ناشی از رخنه رطوبت به بافت آن جلوگیری به عمل می آورد .

پاک کردن شوره آجر

برای پاک کردن شوره باید ابتدا سطح بیرونی را با دستگاه واتر جت صنعتی شستشو داد واتر جت ابزار ی می باشد که در شستشوی نمای ساختمان و نماشویی کاربرد دارد .پس از شستشو نما با استفاده از دستمال سطح کاملا از گرد و غبار تمیز می گردد و پس از آن نانو اجرا می گردد.

البته به باد داشته باشید تجربه و دانش و استفاده از بهترین محصول در پپوشش دهی نما یک امر ضروری می باشد .

بهترین محصولات برای این امر تولید کانادا ،ایتالیا و ایران است .

گروه یوستا واپلیکیشن اوستا یاب برترین ارائه دهنمده این سرویس همواره آماده ارائه خدمات و مشاوره و پاسخدهی به پرسش های شماست .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *