خدمات بند کشی نما بدون داربست

شما وقتی سرامیک را خریداری و نصب میکنید کار را تمام نکرده اید ، یکی از مهم ترین قسمت های کاشی کاری باقی مانده که این کار باعث محکم کردن سرامیک ها میشود بند کشی نام دارد . این کار را میتوان بعد از گذشت چند سال دوباره این کار را تکرار کرد تا مقاومت سنگ نما بیشتر شود .

بند کشی نما
بند کشی نما

این عمل در نما باعث استحکام بیشتر و اب بند شدن نیز میشود.خدمات بندشی نما را میتوان بدون استفاده از داربست و با استفاده از راپل انجام داد. خدمات بدون داربست یا راپل به خدماتی گفته میشود که در ان از طناب و وسیله های راپل کاری استفاده کنند . استفاده از راپل نسبت به داربست مزایای فرا وانی دارد که در ادامه به انها میپردازیم .

خدمات بند کشی نما با استفاده از راپل

خدمات بند کشی در نمای ساختان از اهمت بالایی برخوردار است . بدبن دلیل که شما هزینه زیادی میکنید تا نمای خود را سنگ ، اجز ، موزاییک و یا کاشی میکنید ولی ممکن است این نما ها بهد از کذشت چند روز و یا چند ماه جدا شود و نمای منزل شما را از ان زیبایی به نمای نا مناسب تبدیل میشود . برای جلو گیری از این اتفاق باید شما نمای خود را بند کشی کنید تا این اتفاقات نیوفتد . روی سطحی که در ان میخواهید کاشی بچسبانید نباید هیچ گونه پوششی از کاه گل ، گچ خاک ، گچ و یا انواع این باشد تنها چیزی که در چسباندن کاشی و سرامیک باسد استفاده کرد ماسه و سیمان باشد .

تفاوت راپل و داربست

از تفاوت هایی که در بین راپل و داربست وجود دارد میتوان به گزینه های زیر اشاره کرد که راپل را نسبت به داربست بهتر و مقرون به صرفه تر میکند .

1- مقرونه صرفه بودن

خدمات راپل به دلیل نیاز نداشتن به نصب مانند داربست شما یک هزینه نصب را نمیدهید .از این رو هزینه کم تر میدهید . شما برای انجام کار باید داربست را اجاره کنید تا کار مورد نیاز شما انجام شود و این خود یکی از هزینه های بالاست .

2- به روز بودن

استفاده از راپل به این دلیل که به روز است و ایراداتی که در داربست بوده را گرفته است میتواند گزینه خوبی برای خدمات بند کشی انتخاب باشد .

3- کیفیت بهتر

استفاده از راپل در خدمات نما به دلیل این که میتوانید به هر جا به راحتی دست یافت و به اسانی به ترمیم و تعمیر ان پرداخت ريا، به دلیل داشتن جای راحت اپراتور و باز بودندست های او این کار به راحتی و با کیفیت انجام میشود .

4- امنیت بیشتر

درکار با داربست باید تجهیزات زیادی برای ایمنی افراد استفاده کرد ولی باز مشاهده میشود که تعداد مرگ و میر در استفاده از داربست بالا میرود . امنیت راپل نسبت به داربست بسیار بهتر است ،به این دلیل که استفاده کننده از راپل با طناب های مناسب از ساختمان اویزان میشوند و امکان بریده شدن این طناب ها بسیار پایین است . به همین دلیل استفاده از راپل برای خدمات ساختمانی مانند بند کشی پیشنهاد میشود .

5- سریع تر بودن

شما باید در استفاده از داربست انرا اجاره کنید ، مدت زیادی طول میکشد تا داربست را نصب کنید ، بعد از نصب کار با داربست بسیار کند تر انجام میشود زیرا راپل کار به راحتی میتواند جا به جا شود ولی داربست کاربرای تغییر طبقه و مکان خود با مشکلات زیاد و پر خطری مواجه میشوند .

به این دلایل استفاده از راپل در خدمات بند کشی هم مقرون به صرفه است و هم کار با سرعت بیشتری انجام میشود . خدمات بند کشی در به دلیل اهمیت ان در نما و زیبایی نما باید به درستی و با کیفیت زیاد انجام شود .

بهترین و با کیفیت ترین بند کشی در تهران با استفاده از راپل در گروه خدمات ساختمانی یوستا .

انجام تمام خدمات ساختمانی با بهترین کیفیت صد در صد تضمینی و با نازل ترین قیمت در گروه خدماتی یوستا با برند تجاری اوستا یاب انجام میشود .

شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت این خدمات با شماره های داده شده تماس بگیر و با متخصصین ما صحبت کنید و سفارشات خود را ثبت کنید .

با ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهاد ها ما را در بهتر کردن خدماتمان یاری کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *