خدمات نما راپل و بدون داربست

خدمات ساختمانی که بدون داربست انجام میشود را خدمات راپل میگوییند . که با استفاده از طناب و طناب کار انجام میشود . این نوع خدمات جایگزین خوبی برای اجرای داربست هستند که در ادامه به مزایای خدمات راپل میپردازیم .

مزایای خدمات راپل نسبت به داربست

در انجام داربست شما در مرحله اول باید داربست را اجاره کنید که این خود یک هزینه زیاد دارد . در ادامه باید هزینه ای هم در اجرای داربست کرد که هم هزینه بردار است هم جای زیادی را اشغال میکند و مزاحمت زیادی برای دیگران دارد . از این رو خرید و نصب داربست مقرون به صرفه نیست و به همین دلیل از خدمات راپل استفاده میشود

مزایای راپل

1- امنیت بالای خدمات راپل و راپل کار

2- کم تر بودن هزینه ان نسبت به داربست

3- کم بودن خطرات ناشی از کار در ارتفاعات و امکان بروز حادثه

4- کاهش چشم گیر زمان انجام کار نسبت به داربست

5- امکان دسترسی به تمام نقاط کار به راحتی

6- اسیب نرساندن راپل به ساختمان در حالی که داربست امکان اسیب به نما را زیاد میکند

خدمات راپل چیست

به کلیه خدماتی که شامل فرود شخص از ارتفاعی معین به زمین و نقطه صفر و عبور های عرضی به وسیله تجهیزات و لوازم مخصوص راپل میگویند .

در ابتدا از خدمات راپل در فرود و پایین امدن از سخرهها در کوه نوردی استفاده میشد .در گذشت زمان به دلیل استفاده هایی که داشت در پیاده کردن نیرو های ارتشی و امدادی در مکان های صعب العبور استفاده شد .

و در حال حاظر در بسیاری از کار ها از راپل استفاده میکنند تا کار ها را به سادگی انجام دهند .

در ادامه لوازمی که یک راپل کار نیاز دارد را به شما نشان خواهیم داد تا بدانید این خدمات چگونه انجام میشود .

لوازم خدمات راپل

1- طنالب

طناب
طناب

همان طو مشخص بود طناب اصلبی ترین ابزار راپل کار است تا بتواند از ارتفاعات فرود اید . جنس این طناب ها بسیار مهم است تا بتواند وزن شخص و ابزار ان را تحمل کند .

این طناب ها نباد به هیچ عنوان پوسیدگی و بلا کوچک ترین پارگی را داشته باشند تا مبادا جان راپل کار به خطر بیافتد .

2- کارابین

کارابین
کارابین

این وسیله های حلقوی کارابین نام دارند . جنس کارابین ها از فلز است تا مقاومت بالای داشته باشند و بتوانند وزن زیدی را تحمل کنند .

کارابین یکی از وسیله های مهم در خدمات راپل است . راپل کار باید قبل از شروع کار کارابین را ازمایش کند تا مطمعن شود هیچ گونه شکستگی و یا ترکی در ان دیده نمیشود که جان خودش در امان باشد.

3- هشتی

هشتی
هشتی

این وسیله از دو حلقه کوچک و بزرگ تشکیل شده که حلقه بزرگ برای طناب وئ حلقه کوچک برای کارابین است . جنس این قطعه نیز باید ماانند کارابین از اصتحکام بالایی برخوردار باشد تا بتواند مقاومت بالایی در برابر کشش نشان دهد.

4- هارنس

هارنس
هارنس

همان طور که مشاهده میکنید هارنسمتشکل از پارچه پلاستیکی و تسمه است که راپل کار داخل ان مینشند تا بتواند به راحتی اویزان بماند. این وسیله باید راحتی راپل کار را تعمین کنید تا راپل کار بتواند به خوبی ز تمام اندام های مور نیاز خود استفاده کند .

در تصویر زیر مشاهده میکنید که این تجهیزات چگونه به هم متصل میشوند .

لوازم راپل کار
لوازم راپل کار

خوب ان تمام وسابلمورد نیاز یک راپل کار در خدمات نما و ساختمان است . کار راپل کار ها در خدمات ساختمان نصب تابلو ، جوشکاری در ارتفاع ، نما شویی و شیشه پاک کردن است .

برای سفارش راپل کار و طناب کار شما میتوانید با شماره های داده شده تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید . انجام تمام خدمات کار در ارتفاع بدون داربست را میتوانید به ما بسپارید .

انجام تمام خدمات طناب کاری در تهران و البرز و قم با بهترین کیفیت صد در صد تضمیمی و نازل ترین قیمت . شما میتوانید با تماس با شماره های داده شده از قیمت خدمات خود مورد نیاز خود مطلع شوید . گروه خدماتی یوستا اماده استخدام طناب کار ماهر در تهران و البرز قم ، اگر طناب کار ماهر هستید میتوانید برای شروع همکاری با ما تماس بگیرید .

گروه خدمات صنعتی ساختمانی یوستا با برند تجاری ا.ستا یاب اماده رساندن تمان خدمات صنعتی و ساختمانی به شما عزیزان است .

به ارسال نظرات ، انقادات و پیشنهادات ما را در هرچه بهتر کردن خدماتمان یاری کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *