خدمات نظافت پارکینگ

خدمات نظافت پارکینگ در سرتاسر استان تهران البرز و کرج قم و ساوه با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت توسط گروه خدمات فنی و ساختمانی یوستا

کافیست برای مشاوره و درخواست خدمات با ما تماس بگیرید :

02128423707 09144225847

خدمات نظافت پارکینگ

پارکینگ ساختمان همواره یکی از نقاط ساختمان می باشد که تخت عوامل گوناگون دئچار کثیفی و جرم گیری می گردد.

با ما در این مقاله همراه باشید تا بروش های خدمات نظافت پارکینگ توسط یوستا آشنا گردید :

نظافت پارکینگ

پارکینگ ساختمان به دلیل عبور عبور وسایل نقلیه در معرض دوده و جرم گیری دیواره و کف وهمچنین در معرض روغن و رد لاستیک دچار کثیفی و تیرگی گردد .

برای جلوگیری از نفوذ این جرم ها به بافت سطوح پارکینگ بهتر است هر سال با استفاده از خدمات تخصصی سطح کاملا پاک گردد .پ

نظافت و تمیز کردن کف پارکینگ

روش های جرم زدایی کف پارکینگ به دو صورت ارائه می گردد که بسته به نوع و شدت جرم از این روش ها بهره گرفته می شود :

استفاده از واتر جت صنعتی قوی برای تمیزکردن پارکینگ

استفاده از واتر جت برای پاک کردن و جرم زدایی از سطح یک روش به صرفه و فوری می باشد که معمولا برای دیوار های پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد .

در استفاده از واتر جت برای پاک کردن کف ودیوار پارکینگ با استفاده از آب خالی ،مواد شوینده صنعتی ،دیس کیلر شویی و واتر سندبلاست با استفاده از سیلیس 0.04و0.02 با استانداردEc-a4-2 صورت میگیرد و موجب پاک شدن تمام جرم ها از روس دیواره پارکینگ می گردد.

برای اطلاعات بیشتر در باره موضوع پاک کردن و تمیز کردن دیوار پارکینگ می توانید به مقاله دیگر ما که با موضوع : شستشوی دیوار پارکینگ مراجعه نمایید .

استفاده از دستگاه کفشوی صنعتی برای تمیز کردن پارکینگ

در خدمات نظافت پارکینگ برای جرم زدایی کف پارکینگ و پاک کردن رد لاستیک و چرخ بهتر است کل کف محوطه با استفاده از دستگاه کفشویی و یا کفسابی سطح کف پارکینگ تمیز می گردد.

در این روش سطح پارکینگ با استفاده از ساب و فرچه ساب سخت یا نرم بسته به جرم ها که مورد استفاده قرار میگیرد کف تمیز می گردد.

نکاتی که شاید با آن درگیر باشید :

چگونه رد لاستیک را از روی سنگ یا موزاییک پاک می شود ؟

استفاده از مواد شوینده مانند گامازول صنعتی (در استفاده از این مواد احتیاط را رعایت نمایید) استفاده دیسکیلر(در استفاده از این ماده شوینده نهایت احتیاط را بکار گیرید در صورت استفاده از این ماده از حضور کودکان زیر 6 سال ،زنان باردار ،افراد دارای مشکلات تنفسی و قلبی و افرادی که تا یک ساعت قبل سیگار کشیده اند در محل جلوگیری به عمل آید و محیط دارای تهویه مناسب باشد ) و یا استفاده از دستگاه کفشویی بهترین روش برای برداشتن و پاک کردن رد لاستیک می باشد .

پاک کردن روغن ماشین و روغن سوخته از سطح کف پارکینگ

برای پاک کردن در حد کم می توانید از طی نخی و محلول جوش شیرین بهره بگیرید و در سطح گسترده نیاز به نظافت تخصصی می باشد و برای پاک کردن کامل از دستگاه فرچه زن و ساب زن باید بهره گرفته شود .

0 دیدگاه دربارهٔ «خدمات نظافت پارکینگ»

  1. مجید نیکوحرف

    مایع تمیزکننده رَدِ لاستیک(Tier mark cleaner) :
    سلام
    برای تمیزکاری آسان “رد لاستیک” یا همان خط سیاه لاستیک ماشین از روی کفپوش اپوکسی پارکینگ مجتمع های مسکونی ، تجاری ، سوله و انبار محیط های صنعتی و… ، استفاده از ” مایع تمیزکننده رد لاستیک ” را به شما پیشنهاد می کنیم .
    کاربری آسان بدون نیاز به ماشین آلات نظافتی ، از بین بردن همزمان آلودگی های رسوبی ، بهینه سازی در مصرف آب ، کاهش تعداد دفعات شستشو و حفظ جلوه سطح کفپوش از جمله مزایای استفاده از ” مایع تمیزکننده رَدِ لاستیک ” محسوب می گردد .
    نمونه آزمایشی رایگان
    برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ۰۹۱۲۳۲۰۶۴۳۵ تماس گرفته شود .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *