شستشوی کف کارخانه

شستشوی کف کارخانه یکی دیگر از خدمات تخصصی اوستایاب می باشد با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را با نحوه شستشوی و نظافت کف کارخانه آشنا نماییم.

برای دریافت این خدمات کافیست با ما تماس بگیرید :

خدمات شستشوی کف کارخانه یکی از سرویس های ما بوده که تا به امروز توانسته ایم به بیش از 1400 کارخانه ارائه خدمات نماییم .

شستشوی کف کارخانه روش های ارائه خدمات

خدمات شستشوی کف کارخانه بسته به نوع کف و نیاز کارفرما توسط دستگاه و ابزار آلات مختلفی صورت می گیرد که در زیر به صورت کامل به آن خواهیم پرداخت و مفتخر هستیم تنها مجموعه ارائه دهنده خدمات صنعتی می باشیم که این خدمات را ارائه می نماییم .

شستشوی کف کارخانه
ارائه خدمات شستشوی کف کارخانه

1.واترجت آب گرم و آب سرد 300 بار به بالا

یکی از سریعترین روش ها استفاده از واتر جت های آب سرد و آب گرم صنعتی فشار بار 300 بار به بالا می باشد که در خدمات شستشوی سوله بسیار کاربرد .

دارد.

استفاده از واتر جت های صنعتی یک روش بسیار عالی برای زدودن جرم و رسوب صتحی می باشد که با استفاده از قدرت بالا می تواند کلیه رسوب ها را از سطح پاک نماید.

در خدمات شستشوی کف کارخانه با استفاده از مواد رسوب زدای صنعتی و غرق کردن کف در این رسوب زداها با استفاده از دستگاه واتر جت صنعتی نسبت به تمیزکردن کف کارخانه اقدام می شود معمولا مدت زمان ارائه این خدمات برای هر 600متر مربع 1 روز می باشد .

2.اسکرابر صنعتی

اسکرابر ها انواع مختلفی دارند Floor scrubber در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که به دلیل هزینه زیاد و هزینه سرسام آور نگهداری معمولا شرکت ها تمایل به بیرون سپاری خدمات دارند .

در اوستایاب در ارائه خدمات تمیز کردن کف کارخانه ها از جدیدترین فلور اسکرابر ها با تکنسین و مواد کاملا دارای استاندارد جهانی برای رسوب زدایی بهره میگیریم .

در شستشوی کف کارخانه ها از مواد مخصوص برای پاک کردن و بیرون کشیدن آن از بافت سطح استفاده و توسط اسکرابر شدت این لکه زدایی ها بیشتر میگردد .

3.کفسابی کف کارخانه

برداشت لایه از کف به مقدار چند میلیمتر را کفسابی میگویند این روش با استفاده از دستگاه کفسابی و لقمه سنگ ها صورت میگیرد از این روش فقط برای بتن و سنگ میتوان بهره گرفت و بر روی سرامیک نمیتوان استفاده کرد .

کفسابی برای شستشوی کف کارخانه یکی از آخرین و هزینه برترین روش ها می باشد و معمولا در صورتی انجام میگیرد که جرم به بافت نفوذ کرده باشد و نیاز به لایه برداری می باشد .

از مزییت های این روش به براق و صیقلی شدن کف و رفع نا همواری ها و ناخنک ها می باشد .

انواع روش های تمیز کردن کف کارخانه

روش های و متریال های مورد استفاده در تمیز کردن کف کارخانه قسمت بعدی مقاله شستشوی کف کارخانه می باشد :

تمام متریال ها و ابزار آلات زیر نیاز به دانش و تجربه و لباس های مخصوص و محافظت کامل و ماسک های ویژه دارد لطفا از استفاده از این متریال ها جدا خود داری نمایید :

خطر جدی : استفاده از این متریال بدون دانش و تجربه خطر خفگی ،سرطان ریه ،ایست تنفس و نابینایی دائم را در پی دارد .محصولات زیر دارای ph14می باشد و به هیچ عنوان بدون ابزار آلات ایمنی و کسب دانش و تجربه از این مواد استفاده نکنید .:

چربی زدایی کف کارخانه

پاک کردن چربی از کف کارخانه سخت ترین و زمانبر ترین روش شستشوی کف کارخانه می باشد .

برای چربی زدایی کف کارخانه در امر شستشوی کف کارخانه نیاز به ابزار مواد و متریال های زیر

می باشد .

جلوگیری از کثیف شدن کف کارخانه

جلوگیری از کثیف شدن کف کارخانه با استفاده از رزین های چند جزئی می توان کف کارخانه را از نفوذ جرم و کثیفی تا 90 درصد محافظت نمود ، قبل از اجرای این لایه محافظ باید کاملا سطح تمیز و عاری از هرگونه جرم و گرد و غبار باشد .

لازم به ذکر است رزین های چند جزءی با رزین اپوکسی تفاوت دارد و این لایه بسیار سطحی بوده و آسیب پذیری اپوکسی را نیز ندارد .

با پوشش کف می توان تا حداکثر 10 سال و حداقل 5 سال سطح کف را از نفوذ جرم کثیفی و چربی به بافت و تغییر رنگ محافظت نمود .