ضد آب کردن نمای ساختمان با مواد نانو

ضد آب کردن نمای ساختمان با مواد نانو و یا همان آب گریز کردن نمای ساختمان یک روش بهینه برای کاستن از هزینه های نگهداری ومحافظت از نما در برابر عوامل گوناگون فرسایشی می باشد .

نانو تکنولوژی یک فناوری بسیار نوین می باشد که توانسته در تمام صنایع و حرفه ومهارت ها جایگاه خود را پیدا نماید و حتی موجب سهولت نیز گردیده است .

نانو تکنولوژی فرایند کنترل ملوکول های ذرات می باشد .

با گسترش بهره گیری از علم نانو در صنعت ساختمان نیز جایگاه مهمی برای خود اعاز کرده است .

یکی از پر استفاده ترین استفاده از مواد نانو در نمای ساختمان می باشد که همچون یک سپر بی رنگ و نامرئی از نما در برابر واکنش های شیمیایی ،باران های اسیدی انباشت گرد و غبار محافظت می نماید .

ضد آب کردن نمای ساختمان با مواد نانو

خدمات نانو نمای ساختمان یکی دیگر از خدمات گروه خدمات فنی و ساختمانی گروه یوستا می باشد .

اگر به دنبال اطلاعات جامعی در موضوع پوشش نانو نمای ساختمان هستید کافیست در این پست با ما همراه باشید .

ضد آب کردن نمای ساختمان

چه نماهایی را می توان با نانو ضد آب کرد

بیشترین کاربرد این موضوع در نماهای زیر می باشد که می توان سطح نما را آبگریز نمود :

  • نمای سنگی :نماهای سنگی یکی از پرکاربرد ترین نما ها در ایران می باشد و انواع گوناگونی را دارا می باشد معمولا برای 9 متر سنگ نما 1 لیتر نانو برای آبگریز کردن نمای ساختمان مورد نیاز است و قیمت میانگین هر لیتر 35هزار تومان می باشد که هزینه اجرا 10000 تومان برای هر متر مربع می باشد مجموع هزینه برای پوشش دهی سنگ برای هر متر مربع 45هزار تومان می باشد.
  • نمای کامپوزیت : نمای کامپوزیت نیز از نماهای پر استفاده در صنعت ساختمان می باشد و برای مراقبت از کامپوزیت اجرای نانو ضد آب کردن یک امر ضروری می باشد . هزینه نانو کامپوزیت برای 1 لیتر که پوشش دهی 8 متر مربع را دارد هزینه 40.000تومان و هزینه اجرا 13500برای هر مترمربع می باشد.
  • شیشه های نما: هزینه ضد آب و آبگریز کردن شیشه های نمای ساختمان بیشتر از سوح دیگر است معمولا هر لیتر نانو شیشه برای پوشش دهی 10 متر می باشد که هزینه این نانو برای هر لیتر حداقل 100و حداکثر نانو ایتالیا و یا کانادا 300هزار تومان می باشد .و هزینه اجرا برای هر متر مربع 15500تومان می باشد .
  • نمای آجری : یکی از خصوصیات آجر و سنگ تراورتن شوره زدن می باشد برای رهایی از این امر می توان از نانو بهره گرفت با استفاده از نانو راه تنفس آجر سد شده و شوره آجر ازبین می رود .هزینه نانو آجر برای هر متر مربع اجرا 13000تومان و هزینه نانو برای آجر بسته به کیفیت مخصولات بسیار متغییر می باشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *