نور پردازی حیاط

نور پردازی حیاط یکی از بهترین راه کار ها برای افزایش زیبایی و همچنین بالا بردن امنیت حیاط های ویلایی به شمار میرود. مخصوصا برای محیط هایی با متراژ بالا که به هنگام شب تاریکی بسیاری محیط را در بر میگیرد . به همین منظور فقط روشن نگه داشتن کناره ی دیوار ها کفاف کامل را نمیدهد.

در ادامه با اوستا یاب همراه باشید:

مزیت نور پردازی حیاط باغچه و ویلا

  • 1.افزایش امنیت
  • 2.روشنایی باغچه
  • 3.روشنایی و زیباتر کردن مسیر رفت و آمد
  • 4.جلوه گرایی محیط

بهترین نوع نور پردازی

نور پردازی حیاط

همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید نور پردازی مسیر رفت و آمد را میتوان با چراغ های کوچک که در مسیر پوشانده شده است روشن کرد همچنین این نوع از چراغ ها در مسیر رفت و آمد زیبایی بهتری را به مسیر میدهد. به این نوع از چراغ ها چراغ های مهمانی نیز گفته میشود. که همچنین از نوع نوع چراغ ها میتوان در سطح فضای سبز باغچه ها نیز استفاده کرد.

نور پردازی حیاط

همچنین از چراغ ها مهمانی میتوان در دوره باغچه ها و در مسیر های خروجی نیز استفاده کرد و در بین شاخه و برگ درختان نیز آنها را قرار داد تا زیبایی را به باغچه و همچنین مسیر ارمغان بیاورند. همچنین در نور پردازی حیاط باید مسیر و خطوط سیم کشی را رعایت نمود و بهترین راه برای پیش بردن مسیر سیم کشی از زیر زمین است.

نور پردازی حیاط
نورپردازي آبنما در باغچه با چراغ هاي زير آب

اگر در محیط حیاط خود آبنما دارید یا در حیاط خود استخر دارید میتوانید با استفاده از نورپردازی نمای بسیار زیبایی را به محیط آبنما بدهید. با استفاده از نورپردازی میتوانید این زیبایی را دوچندان کنید و در طول شب از زیبایی آن لذت ببرید.

در آبنما ها از چراغ هایی همانند چراغ های مهمانی استفاده میکنند با این تفاوت که این چراغ ها از مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت برخوردارند . تا آسیبی نبینند. چون تعویض و تعمیر این چراغ ها بسیار سخت تر اند.

نور پردازی حیاط

همچنین میتوان برای نورپردازی داخل حیاط از چراغ های تضعینی و یا با استفاده از چراغ های خلاقانه ای که وجود دارد محیط و داخل حیاط را روشن کرد. همچنین شما عزیزان میتوانید از این نوع چراغ ها و یا چراغ هایی که به صورت شابلون هستند به صورت خلاقانه ای استفاده کنید و یا خودتان چراغ های خلاقانه ای بسازید و در محیط نسب کنید.

همچنین شما عزیزان میتوانید برای فضای سبز نیز از نور پردازی استفاده کنید. نور پردازی یکی از عوامل موثر برای روحه سازی شما میباشد. انسان ها همواره باید از محیط های اطراف خود لذت ببرند. حال این محیط ها یا به روش طبیعی به وجود می آیند یا باید با طرح و نقش بستن به آنها این محیط ها را بدست آورد. برای نور پردازی حیاط بهتر است بهترینت ابزار ها و بهترین کادر را برای این کار انتخاب کرد.

گروه خدماتی اوستا یاب

گروه خدماتی اوستایاب با کادری مجرب آماده خدمات رسانی در این زمینه میباشد

کافیست با شماره های درج شده در تصویر تماس بگیرید ما همواره میکوشیم تا شما عزیزان را راضی نگه داریم

با تشکر از اعتماد شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *