پاک کردن لکه های دیوار

پاک کردن لکه های دیوار
پاک کردن لکه های دیوار

پاک کردن لکه های دیوار برای زیبا تر کردن ان امری بدیهیست . برای اینکه نماتی شما بهتر و زیبا تر دیده شود شما باید به نظافت ان اهمیت دهید . در طول زمان ممکن است لکه های گوناگونی روی دیوار به وجود بی اید که پاک کردن انها کار اسانی نیست . شما میتوانید با استفاده از تجهیزات و کادر و مجری های مجرب این کار را ممکن کنید . این لکه های ممکن است به دلایل گوناگونی به وجود امده باشند ولی در این بین چیزی که هائز اهمیت است از بین بردن انها میباشد . به این دلیل که دیوار ها نما های اصلی شما به حساب می ایند و بیشترین چیزی که در نگاه اول به چشم می اید همین دیوار ها میباشند . شما اگر به دنبال زیابیی نما و نمزل و حتی یوله و کار گاه خود میباشید ، باید به این موضوع نیز توجه کنید که پاک کردن و تمیز کردن انها نیز از وظایف شماست .

پاک کردن لکه های دیوار

ممکن است برای همه ما پیش امده باشد که وقتی به خانه و کارگاه خود نگاه میکنیم ، متوجه میشویم که روی دیوار هایمان لکه های زیادی به وجود امده است . این لکه ها ممکن است لکه های گرد و خاک ، رنگ و یا سفیدک های جا مانده از باران باشد . فریقی ندارد چه لکه ای است مهم این است که اززیبایی نمای شما کاسته و باید برای از بین بردن ان اقدام کنید . لوازم و تجهیزات زیادی وجود دارد که میتوانید با استفاده از انها از شر این لکه ها خلاص شوید . در ادامهما به شما انواع این دستگاه ها را معرفی و هر کدام را مختصر توضیحی خواهیم داد . با ما همرا باشید .

تجهیزات لازم برای پاک کردن لکه های دیوار

تجهیزات زیادی وجود دارد که میتوانید برای انجام این کار از انها استفاده کنید . در این مطلب به توضیح دو مورد از پر استفاده ترین انها میپردازیم که بهترین نتیجه را در انجام این کار ها دارند . این دو وسیله میتوانند اکثر لکه های موجود بر روی دیوار را از بین برده و تمیز کنید .

1- واتر جت

واتر جت اولین وسیله ای است که برای از بین بردن لکه های روی دیوار استفاده میشود . این دستگاه با استفاده از اب با جریان فشار بالا باعث برداشتن و از بین رفتن لکه ها میشود . قدرت این وسیله از 60 bar شروع شده و تا 300 bar ادامه دارد ( البته این قدرت برای شستشو استفاده میشود و قدرت ها بسیار بالاتری نیز وجود دارد) با استفاده از این قدرتا ها میتوانید انواع لکه ها را از بین ببرید . قدرت مناسب برای استفاده در شستشوی نما از 200 تا 300 میباشد زیرا کم تر از این قدرت مناسبی برای شستشو ندارد و بشتر نیز برای شستشو مناشب نیست و ممکن است اسیب برساند .

استفاده از این وسیله میتواند لکه های گرد و خاک و لکه های سطحی را به راحتی از بین ببرد .

2-واتر سندبلاست

برای پاک کردن لکه های دیوار با عمق و عمر بالا بهتر است از این وسیله استفاده کرد . این دستگاه نیز مانند واتر جت قدرت بندی دارد و قدرتشان مشابه هم است . این وسیله علاوه بر اب با فشار بالا از شن های مخصوص نیز استفاده میکند تا لکه ها را از بین ببرد . لکه هایی که این وسیله پاک میکند نسبت به واتر جت بیشتر بوده و برای دیوار های کثیف تر مناسب است .

شما میتوانید انواع لکه ها را با استفاد ه از این لوازم و دستگاه ها از بین ببرید و نمای خود را به زیبایی هرچه تمام تر برسانید .

برای سفارش این خدمات میتوانید با شماره های داده شده تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید .

اوستا یاب

گروه خدماتی ساختمانی یوستا با برند تجاری اوستا یاب با داشتن بیش از 15 سال تجربه و دارا بودن کادری مجرب میتواند سفارشات شما را با بهترین کیفیت انجام دهد . حوزه کاری این گروه تهران ، البرز و قم می باشد . کیفیت بالا و قیمت مناسب از مهم ترین ویژگی های این گروه خدماتی است .

با ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهادات ما را در بهتر کردن خدماتمان یاری کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *