کف سابی با دستگاه

عمل کف سابی برای تمیز کردن سطوح انجام میشود و برای از بین بردن انواع لکه ها مناسب میباشد . این عمل با استفاده از دستگاه های گوناگونی انجام میشود که هرکدام مناسب سطوح خاصی هستند . ما در این مطلب سعی دارم عمل کف سابی را به شما نعرفی کرده و به طور کامل برای شما توضیح دهیم . برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره با ما همراه بوده و این مطلب را مطالعه فرمایید .

کف سابی با دستگاه

کف سابی را میتوان این گونه تعریف کرد : برداشتن لایه نازک از روس سطوح با استفاده از دستگاه . این سطوح میتواند انواع مخطافی داشته باشد که باید برای هرکدام از دستگاه جدایی استفاده کرده . موضوع مورد بحث ما در این مطلب کف سابی سطوح سخت مانند بتن ، موزایک ، کاشی و سنگ میباشد که باید در ان یک لایه از سطح برداشته شود . البته کف سابی سطوح مانند اپوکسی نیز وجود دارد ولی برای انها از دستگاه های ضعیف تر و استفاده میشود که که در ان از الماسه و یا سیم استفاده نمیشود ، به دلیل اسیبی که به سطح میزند . برای این سطوح از پولیش استفاده میشود تا به سطوح اسیبی نرساند .

دستگاه کف سابی پولیش
دستگاه کف سابی پولیش

همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید این وسیله مناسب مکان هایی میباشد که سطح انها در عمل کف سابی اسیب میبیند . به همین دلیل از دستگاه با قدرت کم تر و پولیش استفاده میکنند و در ادامه دستگاه قوی تر رامعرفی میکنیم . با ما همراه باشید .

کف سابی با دستگاه برای سطوح سخت

برای کف سابی سطوح سخت باید از دستگاه های قوی تر استفاده نمود تا بتواند روی سطوح سخت کار ساز باشد . این دستگاه ها عمل ساب زنی را انجام میدهند که انواع و تعداد گوناگونی دارد . برای کف سابی سطوحی مانند بتن باید از تعداد ساب های بالایی استفاده کرد تا در اخر سطحی مانند ایده به دست اید ولی برای سطوحی مانند کاشی از تعداد ساب های کم تری استفاده میشود به این دلیل که کاشی از بتن ضعیف تر بوده و ممکن است اسیب ببیند . برای سطوحی مانند سنگ باید از فرچه سیمی استفاده کرد . دلیل استفاده از فرچه سیمی این است که سنگ های کف اج دار هستند و استفاده از ساب باعث از بین رفتن این اج ها میشود و زیابی را از سنگ میگیرد . به این دلیل است که از سیم فرچه استفاده میشود .

اشنایی با دستگاه کف سابی

دستگاه کف سابی انواع و اندازه های مخطلفی دارد . این دستگاه در انواع دستی و ماشینی تولید میشود که بسته به مقیاس از انها استفاده میشود . شما میتوانید در ادامه تصویری از هر کدام مشاهده کنید .

اشنایی با دستگاه کف سابی
اشنایی با دستگاه کف سابی

در تصویر بالا اواع دستگاه را مشاهده میکنید و میتوانید طرز کار با هر کدام را حدس بزنید . ساب ها زیر دستگاه نصب میشوند . با دینامی که دارد صفحه ای که ساب روی انها نصب شده با سرعت بالا شروع به چرخیدن میکند و عمل کف سابی را انجام میدهد . استفاده از این دستگاه نیاز به مهارت و تجربه دارد مخصوصا مدل دستی این دستگاه که توسط مجری کار به صورت دستی و مستقیم هدایت میشود .

این دستگاه ها اگر از ساب و تعداد بال استفاده کنند میتوانند به مقدار 3 تا 5 میلی متر از سطح را بردارند . با این کار میتوان تمام ترک های ریز را از بین برد و لکه های سطح را به راحتی پاک کرد . این دستگاه برای ایجاد نکردن گرد و خاک از اب استفاده میکند و در هنگام کار روی ساب ها اب ریخته میشود . این کار هم باعث خنگ شده ساب ها و هم از بین رفتن گرد و خاک میشود . با استفاده از این وسیله میتوانید کیفیت سطوح را به حد اکثر خود برسانید .

گروخ خدماتی اوستا یاب

گروه خدماتی یوستا با برند تجاری اوستا یاب با داشتن سابقه کاری بیش از 15 سال و با دارا بودن کادری مجرب و ماهر بهترین گزینه برای خدمات ساختمانی میباشد . حوزه فعالیت گروه در تهران ، البرز و قم میباشد . شما میتوانید برای ثبت سفارش با شماره های داشده شده تماس بگیرید . انجام تمام خدمات ساختمانی با بهترین کیفیت و با نازل ترین قیمت در گروه خدمتاتی یوستا .

با ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهاد های خود ما را در بهتر کردن خدماتمان یاری کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *