جلوگیری از ریزش سنگ نما

جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان

جلوگیری از ریزش سنگ نما ی ساختمان و ایمن سازی برای نماهای سنگی که همواره در معرض خطر ریزش سنگ نما وجود دارد یک امر ضروری می باشد .

گروه خدمات فنی و ساختمانی یوستا مفتخراست برترین گروه ارائه دهنده خدمات پیچ رولپلاک نمای ساختمان در ایران می باشد . برترین تکنسین ها و رعایت استاندارد های ایمن سازی ساختمان در کنار ابزار آلات استاندارد کیفیت بالا را در خدمات تضمین می نماید .

اگر دنبال خدماتی هستید برای جلوگیری از ریزش سنگ نما کافیست با ما تماس بگیرید و از خدمات ما استفاده نمایید : 02156651624-02141256757 -09144225847

جلوگیری از ریزش سنگ نما

همانطور که در بالا بیان شد برای جلوگیری از سقوط سنگ بر روی عابران پیاده و ساکنان بهتر است از این خدمات بهره بگیرید .

 این امر  می تواند خسارت های جدی جانی و مالی را برای تمامی افراد به وجود آورد.

گروه یوستایاب ارائه دهنده خدمات پیچ روپلاک نمای ساختمان و اسمن سازی نمای ساختمان آماده ارائه خدمات پیچ رولپلاک نما در سرتاسر کشور ایران با استاندارد های ایمنی ساختمان

تماس با ما:02128423707

تیم  ما و گروه ما همواره آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت  با تیم مجرب و ابزار آلات استاندارد  می باشد .

ضمانت بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت خدمات را از یوستایاب بخواهید .

محدودیت جغرافیایی در ارائه خدمات ما وجود ندارد و شما می توانید از سرتاسر ایران درخواست خدمات نمایید .

پیچ رولپلاک سنگ نما

پیچ رولپلاک سنگ نما یک راهکار مهم و متد ایمن سازی جهانی نمای ساختمان می باشد که در کشور ما نیز برای ایمن سازی و جلوگیریاز ریزش سنگ نمای ساختمان کاربرد دارد .

در این خدمات با استفاده از ابزار آلات مخصوص و پیچ و رلپلاک های مخصوص نمای ساختمان سنگ های نمای ساختمان در برابر ریزش مقاوم سازیمی گردد .

ما به سوالات شما در زمینه این خدمات در زیرپاسخ داد ایم .

پیچ رولپلاک سنگ نما چگونه صورت می گیرد ؟

در این روش سنگ کلیه سنگ های نمای ساختمان با استفاده از دریل های 2000 ضربه زن کنترل شده سوراخ و با استفادهه از پیچ ها و رولپلاک های مخصوص نما که در زیر به آ« پرداخته ایم ایمن سازی می گردند.

آیا روش پیچ رولپلاک سنگ نما برای جلوگیری از ریزش سنگ نما قابل اعتماد است ؟

برای جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان استفاده از خدمات پیچ رولپلاک نمای ساختمان بهترین راهکار ممکن برای ایمن سازی نما در برابر ریزش می باشد البته باید توجه نمود این خدمات باید با ابزار الات استاندارد و روش های مطمعن و پس از بررسی اجرا گردد.

دریل های مورد استفاده در خدمات پیچ رولپلاک نما آیا آسیبی به سنگ ها وارد نمی کند ؟

برای جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان و پیچ رولپلاک نما باید توجه داشت از دریل های کاملا مخصوص که دارای کنترل ضربه می باشند بهره گرفته شود تا آسیب هایی نظیر شکسته شدن سنگ های ترک دار به حداقل رسانده شود در جواب سوال بالا باید متذکر شد اگر با استادارد و رعایت اصول خدمات و دریل های مخصوص برای پیچ رولپلاک سنگ نما استفاده گردد جز شکستگی چند سنگ آسیبی دیگر به نما وارد نمی شود .

مسئو لیت ریزش سنگ نمای ساختمان بر عهده کیست ؟

مسئولیت ریزش سنگ نمای ساختمان بر عهده مالک و. در صورتی که ساختمان مشاع باشد در صورتی که بر اساس صورت جلسه ای مدیر ساختمان انتخاب گردیده باشد بر عهده مدیر ساختمان می باشد که باید خسارت وارده را جبران نماید .

در صورت ریزش سنگ نما ی ساختمان آیا می توان از پیمانکار و مهندس ناظر شکایت کرد ؟

جواب بعله است اگر شما اولین مالک ساختمان هستید و پروژه شما توسط پیمانکار صورت گرفته و شما می توانید با در دست داشتن مدارک مالکیت و جواژ به یکی از شعب داد گستری های نزدیک به خود مراجعه نمایید و دادخواهی نمایید . و اگر قصد باز خواست از مهندس ناضر را هم دارید به یکی از نهاد های سازمان مهندسین کشور مراجعه نمایید تا پیگیری از سوی آن نهاد نیز صورت بگیرید .
یکی از وظایف مهندسین ناظر پروژه نظارت و تایید امنیت و رعایت اصول ایمنی که در این زمینه نما اسکوپ نمودن سنگ ها می باشد نظارت و رعایت این امر را تایید نماید که به دلایل گوناگونی نظارت کاملی صورت نمی گیرد .
به دلیل زمانبر بودن داد خواهی بهتر است این امر با توافق طرفین برطرف گردد .
پس از ثبت شکایت و داد خواهی دادخواهی شما از سوی نهاد قضایی به یک کارشناس ارجا می گردد و با مراجعه کارشناس به محل ساختمان و صورت جلسه خود ادامه داد خواهی توسط نهاد پیگیری می گردد.
اگر سنگ های نمای ساختمان اسکوپ شده باشند پیمانکار و مهندس ناظر هیچ تعهدی را بر عهده ندارند .
اگر به دلیل فرسودگی و گذشت زمان حداقل 10 سال نیز دلایل گوناگونی موجب ریزش می گردد که در این صورت نیز هیچ گونه مسئولیتی بر عهده پیمانکار و مهندس ناظر نمی باشد .

دوام و ماندگاری این روش برای ایمن سازی نما چند سال است ؟

جلوگیری از ریزش سنگ نما با استفاده از خدمات پیچ رولپلاک سنگ نما یک روش ایمن سازی در برابر سقوط سنگ می باشد که در صورت استفاده از ابزار و متریال های مصرفی استاندارد تا 10 الی 15 سال نمای ساختمان را در برابر ریزش مقاوم می نماید .

10 نکته در پیچ رولپلاک سنگ نما

  1. در پیچ رولپلاک سنگ نما به منظور جلوگیری از ریزش ستگ نما بهتر است از دریل های مخصوص بهره گرفته شود .
  2. رولپلاک های های مخصوص که حالت پروانه ای و یا چنگالی با ایستایی 40.0 استفاده گردد این نوع رولپلاک ها مخصوص ایمن سازی سنگ نمای ساختمان می باشند.
  3. در استفاده از پیچ های استاندارد که دارای تاییدیه می باشند در خدمات بهره گرفته شوند .
  4. سنگ هایی که از نما جدا و یا شل شده اند ابتدا باید از بدنه جدا و پس از تمیز کردن زیر سطح با چسب مخصوص آنتیک چسبانده و پس از خشک شدن نسبت به پیچ کردن آن اقدام نمود .
  5. در سنگ های آنتیک به دلیل عرض کم و عدم امکان رولپلاک و پیچ کردن معمولا از چسب پلی یورتان بهره گرفته می شود.
  6. حتما در این خدمات و در زمان اجرا باید از بالاترین نقطه نسبت به ایمن سازی اقدام نمود .
  7. اگر مصالح پشت سنگ کاملا فرسوده شده باشند این خدمات قابل ارائه نمی باشد .
  8. میتوان با استفاد ه از خدمات سیمانکاری نما را جایگزین سنگ کرد.
  9. مراقب افراد سود جو باشید که با تعرفه های بسیار ارزان نسبت به پیچ رولپلاک سنگ نما می کنند باشید .
    1. سنگ های رگه دار باید حتمان با ضربه گیر سوراح گردند.

پیشگیری از افتادن سنگ نما

پیشگری از افتادن سنگ نما قبل از اجرای نمای سنگی شامل استفاده از اسکوپ های گالوانیزه و استفاده استاندارد از سیمان برای سختی ملات برای نگهداری سنگ می باشد .

ولی پس از اجرای نمای سنگی برای پیشگیری از افتادن سنگ نما تنها روش ممکن و قابل اعتماد استفاده از خدمات پیچ رولپلاک نما می باشد .

مسئولیت ریزش سنگ نمای ساختمان با کیست

قانون جمهوری اسلامی در این زمینه مسئول حوادث ناشی از مشاعات ساختمان را ساکنین و مدیر ساختمان می داند .

از آنجایی که مسئولیت ریزش سنگ نما بر عهده ساکنین و مدیر ساختمان می باشد و باید جبران خسارات را بر عهده بگیرند .

البته اگر سند مالکیت دست اول باشد ساکنین پس از جبران خسارت تا 10 سال می توانند بر مهندس ناظر و مجری کل اقامه دعوا نمایند البته این امر شامل موارد اسکوپ ننمودن و عدم نظارت صحیح در اجرای کار می باشد .

عوامل ناشی لرزه ساختمان ضربه انفجار و رطوبت که موجب فرسودگی ملات می گردد خارج از تعهد مهندس و مجری می باشد .

برای درخواست خدمات ایمن سازی نما با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *