روش های شستشوی نمای ساختمان

چگونه نمای ساختمان را تمیز کنیم

اگر ساختمان شما هم دچار کثیفی و جرم گیری شده است و مسئله تمیزکردن نمای ساختمان برایتان به یک دغدغه تبدیل شده است با ما همراه باشید تا نحوه تمیزکردن نمای ساختمان را به شما بگوییم .

البته در نظر داشته باشید تیم یوستا یاب و اپلیکیشن اوستا یاب آماده ارائه این خدمات و مشاوره تلفنی در این زمینه می باشد برای درخواست این خدمات و مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید : 02128423707 با 30پشتیبان همواره آماده ارائه راهنمایی و پاسخگویی به پرسش ها و درخواست خدمات از سرتاسر کشور می باشد .

چگونه نمای ساختمان را تمیز را تمییز کنیم ؟

پاسخ به این پرسش کمی گسترده است ولی برای نماهایی که بسیار دچار کثیفی و جرم یری شده اند بهترین روش استفاده از خدمات نماشویی می باشد .

آیا خودمان می توانیم نمای ساختمان را تمییز کنیم ؟

بعله شما خودتان نیز می توانید با فشار بالای آب نماهایی که کمتر دچار جرم و کثیفی شده اند را تمیزکنید برای اینکار نیاز به مواد شوینده قوی بسته به نوع نما که در زیر گفته شده می توانید استفاده نمایید

بهترین شرکت معتبر ارائه دهنده خدمات نماشویی کدام شرکت است ؟

بدون اغراق باید بیان کنیم ما یعنی شرکت نماشویی یوستایاب و اپلیکیشن اوستایاب را با تجهیز به ابزار و ماشین آلات استاندارد جهانی و تجربه و دانش به روز به برترین شرکت ارائه دهنده خدمات ساختمانی در ایران تبدیل کرده ایم .

چگونه نمای ساختمان را تمیز کنیم

تمیز کردن نمای ساختمان نیازمند دانش و مهارت کافی می باشد تا بتوان اقدام به شستشوی نمای ساختمان اقدام کرد.

برای مثال برای نماهای کامپوزیتی نمی توان برای تمیز کردن نمای ساختمان از مواد اسیدی استفاده کرد زیرا موجب سوختگی نما می گردد.


یا برای شستشوی نمای آجری نباید از آب شور استفاده کرد زیرا موجب افزایش شوره آجر می شود .

استفاده از پمپ بسیار قوی آب و یا واتر جت

برای این امر باید فشار آب کافی وجود داشته باشد زیرا برای برداشت لایه های جرم و کثیفی وجود پمپ آب و واتر جت های صنعتی بسیار مهم می باشد .

استفاده از مواد شوینده و ساینده

برای تمیز شدن نمای ساختمان نیاز به مواد شوینده مخصوص نما مانند دیسکلر وپاراکو و یا مواد ساینده مانند سیلیس میباشد سیلیس ماده ای است که در سندبلاست خشک کاربرد دارد .

انتخاب روش طناب و یا داربست

برای تمیزکردن نمای ساختمان نیاز به روش های دسترسی مانند طناب و داربست و یا بالابر می باشد تاگر خودتان تمایل به این امر دارید استفاده از داربست می باشد .

خدمات تمیزکردن نمای ساختمان

گروه یوستایاب با بیش از 15 سال سابقه ارائه خدمات ساختمانی در امر شستشو و مرمت نمای ساختمان آماده ارائه خدمات شستشو و نماشویی در سرتاسر کشور ایران می باشد .

]]>

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *