خرید درب ضد سرقت قیمت ونکات مهم در انتخاب

خرید درب ضد سرقت و انتخاب بهترین در کنار صذفه جویی در هزینه قیمت آن از نکات مهم می باشد که موضوع مبحث این بخش از مجله ساختمانی یوستا می باشد .

همواره کارشنساسان ما آماده ارائه راهنمایی و مشاوره شما در انتخاب بهترین ها هستند :

02128423707

گروه خدمات فنی و ساختمانی یوستا برترین مجری و ارائه دهنده خدمات مورد نیاز ساختمان در سرتاسر کشور همچنین مشاورین ما همواره آماده ارائه بهترین راهکار ها و پاسخگویی به سوالات شما هستند .

اگر تولید کننده این محصولات هستید و به کیفیت محصولات خود اطمینان دارید کافیست با ما تماس بگیرید گروه یوستا همواره آماده معرفی شما به فعالان صنعت ساختمان می باشد .

درب ضد سرقت

در خرید درب ضد سرقت به نکات و سر فصل های زیر باید توجه نمود تا بهترین محصول را انتخاب کرد :

1.چهار چوب و آلیاژآن

بهترین انتخاب چهارچوب درب ضد سرقت فلز می باشد که آلیاز آن باید استاندارد و مستحکم باشد و اتصالات آن باید توسط جوشکاری co2 صورت گرفته باشد .

حداقل ضخامت برای چهارچوب 1.7 میلیمتر میباشد .

حداقل تعداد لولا برایب درب های ضد سرقت 3 عدد و بهترین حالت 4 عدد می باشد که باید استحکام و دوام بالا و گالوانیزه باشند .بهتر است از لولای بلبرینگ دار بهره گرفته شده باشد .

2.جنس درب ضد سرقت

در تولید درب ضد سرقت معمولا از ام دی اف ،ملامینه و پی وی سی بهره گرفته می شود .درب هایی که از روکش ام دی اف تشکیل شده اند در برابر تابش مستقیم نو آفتاب و خط و خش آُیب پذیرمی باشد ولی براقیت و زیبایی بیشتری را دارا می باشد .

درون درب های ضد سرقت از ورق فولادی بهره گرفته می شود حتما این مسئله را چک نمایید زیرا اگر ورق های فولادی استفاده میگردد و اگر این امر صورت نگرفته باشد شما تنها یک درب چوبی در اندازه بزرگ خریداری کرده اید .

3.روکش رویه درب ضد سرقت

سطح بیرونی درب های ضد سرقت توسط روکش های مخصوص پوشانده می شود بهترین روکش محصول کشور های ترکیه ،آمریکا،کانادا،ایتالیا می باشند که بهترین آنها روکش های ترک و کانادایی می باشند .

4.پروفیل های مورد استفاده

در ساخت و تولید این نوع درب ها از پروفیل های مخصوص استفاده می گردد .

5.نکات مهم در انتخاب یراق آلات (قفل)

انتخاب بهترین یراق آلات ایمنی محصول را به صورت چشمگیری افزایشمی دهد .

زیرا در صورت استفاده از یراق آلات غیر استاندارد مانند یراق مسی که به سادگی توسط مته ،اسید قابل نفوذ می باشد . بهتر است از سیتم های مولتی سیتم بهره گرفته شود .

که این نوع دارای 16 الی 26 زبانه در بازار موجود می باشد که این نوع قفل از جنس فولاد می باشد و از ایمنی بسیار بالاتری برخوردارمی باشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *