دسته‌بندی نشده

شستشوی دیوار های حیاط

شستشوی دیوار های حیاط موضوع اموزش امروز است که بهتوضیح ان میپردازیم .در این مطلب به شما انواع روش های شستشوی دیوار های حیاط را معرفی کردهو انها را توضیح خواهیم داد . برای اطلاع بیشتر در این باره با ما همراه باشید .

شستشوی دیوار های حیاط

شستشوی دیوار های حیاط
شستشوی دیوار های حیاط

شستشوی دیوار های حیاط میتواند کمک زیادی به زیبایی منزل کند . این شستشو میتواند به روش های گوناگونی بسته به میزان لکه ها و کثیفی ها انجام شود . برای انجام این کار باید در نظر داشت که لکه ها و جرم های روی دیوار به اندازه هستند تا با در نظر گرفت انها راه و روش مورد نیاز را انتخاب کنیم .

همه ما دوست داریم حیاطی زیبا داشته باشیم که از تماشای ان لذت ببریم . کثیف شدن دیوار های حیاط میتواند دلایل زیادی داشته باشد که برای مثال میتوان به مواردزیر اشاره کرد :

دلایل به وجود امدن لکه روی دیوار های حیاط:

1- گذر زمان

با گذشت زمان لکه های زیادی روی سطوح و دیوار ها ایجاد میشود که جلو گیری از انها تقریبا غیر ممکن است . به این دلیل که این لکه ها نا خواسته و بدون دخالت ما به وجود می اید . این لکه ها میتواند گرد و خا ، لکه رنگ ، گچ یا سیمان ، اهک و یا حتی فضله پرنده باشد که شستشوی این لکه ها از روی دیوار های حیاط کار اسانی نیست و نیاز به تجهیزاتی دارد .

2- ساخت وساز

دلیل دیگری که که باعت به وجود امدن لکه روی دیوار های حیاط میشود و باعث نیاز به شستشو انها میشود ساخت و ساز است . این روز ها ساخت و ساز ها بیشتر شده وهر روزه تعداد زیادی ساختمان ساخته میشود و تنها چیزی که به جای میگذارد کثیفی و لکه است . اگر در همسایگی شما ساخت و سازی صورت گیرد به حتم روی دیوار های شما نیز لکه ایجاد میکند . این لکه ها ممکن است گرد و خاک باشد و یا حتی گچ و سیمان ریخته شده از بالا . برای از بین بردن و شستشوی این لکه ها از روی دیوار های حیاط نیاز به تجهیزاتی دارید که تهیه انها مقرون به صرفه نیست ، بهترین راه برای از بین بردن این لکه کمک از مجری های مجرب است که کارشان تمیز کردن نما و شستشوی انها میباشد .

این دو دلیل شایع ترین دلایل برای به وجود امد لکه های روی دیوار بودند البته باید به این موضوع توجه داشت که لکه ها ممکن است به هر طریق و یا به هر دلیلی ایجاد شوند . برای از بین بردن این لکه ها ما دو راه را به شما دو راه را پیشنهاد میدهیم که با استفاده از انها میتوانید لکه ها را هر چند قوی از بین ببرید . در ادامه به معرفی و توضیح هر کدام از این راه ها میپردازیم با ما همراه باشید .

1- واتر جت

برای شستشوی دیوار های حیاط استفاده از واتر جت میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد . این وسیله با استفاده از فشار بالای اب به شستشو میپردازد و لکه های موجود را از بین میبرد .واتر جت مناسب اکثر لکه ها میباشد . شما در ادامه میتوانید نمونه ای از کار واتر جت را مشاهده کنید .

همان طور که در فیلم بالا مشاهده کردید واتر جت توانایی از بین بردن اکثر لکه ها را دارد و میتواند به راحتی اکثر لکه ها را از بین ببرد . با استفاده از این ابزار میتوانید لکه های موجود روی دیوار را از بین ببرید . البته این وسیله برای لکه های مانند رنگ و گچ و سیمان کار ساز نیست و برای از بین بردن انها به وسیله قوی تری نیاز است به در ادامه به ان میرسیم.

2- واتر سندبلاست

این وسیله با استفاده از قدرت پرتاب شن با فشار بالا لکه های موجود را از بین میبرد . واتر سندبلاست برای نداشتن گرد و خاک از اب استفاده میکند تا این شن در هوا پخش نشود . قدرت واتر سندبلاست به مراتب بیشتر از واتر جت میباشد برای همین برای از بین بردن لکه های سر سخت تر از این وسیله استفاده میشود .شما میتوانید برای از بین بردن لکه هایی همچون رنگ ، گچ و سیمان از این وسیله استفاده کنید . برای اطلع بیشتر درباره واتر جت و واتر سندبلاست میتوانید این مطالب را مطالعه کنید .

برای اجرای تمامی خدمات ساختمانی از جمله شستشوی نما با بهترین کیفیت میتوانید روی گروه خدماتی ساختمانی یوستا حساب کنید.

گروه خدماتی یوستا

گروه خدماتی یوستا با داشتن کادری بجرب و بیش از 15 سال تجربه کاری میتواند سفارشات شما را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در تهران ، البرز و قم انجام دهد . شستشوی دیوار های حیاط با بهترین کیفیت در گروه خدماتی اوستا یاب .

با ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهادات مارا در بهتر کردن خدماتمان یاری کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *