خدمات

شماره کف شویی

شماره کف شویی را میتوانید از داخل سایت بردارید .انجام بهترین و با کیفیت ترین ( صد در صد تضمینی ) در تهران ، البرز و قم ، با نازل ترین قیمت در خدمت شما عزیزان میباشد .

شماره کف شویی

شماره کف شویی با بهترین کیفیت در گروه خدماتی یوستا با برند تجاری اوستا یاب ، با بیش از 15 سال تجربه در حوزه خدمات ساختمان . با تماس با شماره های داده شده تماس بگیرید و با مختصصین ما مشورت کنید .

کف شویی چیست

کف شویی به عمل شستشوی کف کفته میشود که با استفاده از دستگاه های مخصوص صورت میگیرد . با توجه به مقدار نیاز به کف شویی و جنس و عمق لکه ها استفاده از ابزار های کف شویی نیز متفاوت است .با استفاده از این لوازم و ابزار ها شما میتوانید به راحتی عمل شستشوی کف را انجام دهید .

لوازم مورد استفاده در کف شویی

در این قسمت از مطلب لوازمی که در کف شویی مورد استفاده قرار میگیرد را به شما معرفی میکنیم و کاربرد انها را به صورت مختصر به شما توضیح خواهیم دارد..

1- واتر جت

وات جت
وات جت

واتر جت اولین و ساده ترین وسیله ای است که در کف شویی استفاده میشود. این وسیله با استفاده از اب خالی و در صورت نیاز مواد شوینده ی مخصوصی که به ان اضافه میشود که با فشار بالا پرتاب میشود باعث شستشوی کف میشود . موارد استفاده از این وسیله محدود به شستشوی کف نیست و میتوان با استفاده از این وسیله نما ؛ دیوار و شیشه ها را نیز شستشو داد ، از این وسیله در صنعت های دیگر نیز استفاده میشود که یکی از شاخص ترین انها کارواش است .

2- دستگاه کف شویی

این وسیله قدرت بالا تری نسبت به واتر جت دارد و لکه هایی که سختی بالاتری دارند را با استفاده از این وسیله از بین میبرند . این وسیله با استفاده از سیم فرچه ای که در زیر ان وجود دارد عمل شستشو را انجام میدهد . با استفاده از این وسیله میتوانید هر لکه ای در کف را از بین ببرید . در قسمت پایین میتوانید تصویری از دستگاه کف شویی مشاهده کنید .

شماره کف سابی
دستگاه اسکرابر

3-دستگاه کف سابی

این وسیله میتواند لکه های عمیق ، ترک ها و اسیب دیده گی های کف را نیز از بین ببرد . این دستگاه با استفاده از الماسه یک لایه از کاشی و سنگ کف را برمیدارد .با برداشتن لایه رویی ترک ها و اسیب های سطحی از بین میرود . با استفاده از این وسیله سطح مقاومت سنگ ها و کاشی های کف به حد اکثر خود میرسد و دوام بالایی نیز پیدا میکند . دستگاه کف سابی و کف شویی یکی است و فقط لایه برداری که در ان استفاده میشود متفاوت است . در کف شویی از فرچه سیمی استفادهمیشود ولی در کف سابی از الماسه ، به همین دلیل است که لایه برداری کف سابی از کف شویی بیشتر است .

برای داشتن مکانی زیبا شما نیاز به رسیدگی به ان مکان دارید . این رسیدگی را میتوان رنگ امیزی ، کف سابی ، شستشوی نما و … دانست .

برای انجام تمام این امور با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت میتوانید با شماره های داده شده تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید .

برای اطلاع از قیمت ها در این خدمات میتوانید با ما تماس بگیرید .

سلام شما فقط تو تهران هستید یا به شهرستان های اطرافم میایید

بله خدمات ما شامل شهرستان های اطرافم میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *