قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام به همراه هزینه نصب

قیمت ایزوگام به همراه هزینه نصب و اجرای آن برای برآورد هزینه نصب در پروژه هایتان در گروه خدمات ساختمانی یوستا را میتوانید یگ مشاور عالی برای خود بدانید .

برای مشاهده جدول بروز لیست قیمت به آخر این مقاله مراجعه نمایید .

در زیر این پست برترین ارائه دهندگان خدمات را برایتان معرغی می نماییم .

همچنین مشاوران ما در 24 ساعت 7 روز هفته آماده ارائه مشاوره شما می باشند .

قیمت ایزوگام تحت چه عواملی متغییر می باشد

قیمت ایزوگام یک عامل مهم برای انتخاب پوشش بام می باشد . که تحت شرایط مختلفی متغییر می باشد .

  • نوع استاندارد و تاییدیه ها ک هر چه محصول ایزوگام تاییدیه های مقاومتی مختلفی را کسب نماید قیمت محصول نیز افزایش می یابد .
    • برند محصولک هر چه برند و نشان تجاری محصول شناخته شده باشد تقاضا افزایش می یابد و تولید کننده برای کسب سود بیشتر قیمت محصول را افزایش می دهد ولی این امر را بدانید که برند شناخته شده در بایار به عنوان برترین محصول نمی باشد .
      • نوع محصول فویل دار و بدون فویل محصولات ایزوگام فویل دار قیمت بالاتر از بدون فویل را دارند .
        • انعطاف و بافت ساختاری محصولاتی که قبل از اجرا دارای انعطاف بالتتر و ساخت تنیده شده می باشند هزینه تولید را افزایش داده و هزینه محصول نیز افزایش پیدا می کند .

عوامل تاثیر گذار در قیمت و هزینه و اجرت نصب ایزوگام

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در هزینه نصب و محصول را افزایش می دهد اما این امر به چه عواملی بستگی دارد :

  1. شیب بندی یکی از عوملی که در هزینه و قیمت نصب ایزوگام تاثیر مستقیم می گذارد عدم شیب بندی مناسب کیفیت کار و هزینه انجام کار را بسیار افزایش می دهد .
  2. نوع سیمانکاری و نوع ماله برای نصب ایزوگام بهتر است برای اجرای سیمان کف سیمان با ماله لیسه ای کشیده شود زیرا این امر نیاز به قیر را به صورت چشمگیری کاهش می دهد و در قیمت ایزوگام و نصب آن بسیار تناثیر گذار می باشد .
  3. متراژ کار هر چه متراژ کار بیشتر باشد هزینه در اجرای هر متر مربع کاهش می یابد

قیمت نصب ایزوگام متری

قیمت نصب ایزوگام متری به صورت میانگین برای هر متر مربع از 8 هزار تومان الی 12 هزار تومان برای هر متر مربع برای مساحت های بیش از 150 متر می باشد و هزینه اجرت برای کمتر از آن 1 200 هزار توممان می اشد .

هر چهمساحت کار بیشتر باشد حتی دیده شده که مجریان این خدمات تا 6 هزار تومان نیز ارائه خدمات نموده اند البته این قیمت برای متراژ های بالای یک هزار متر بیشتر می باشد .

یک اکیپ نصاب ایزوگام در صورت انجام کار به روش اصولی در دو روز می توانند مساحت 150 متر را به صورت میانگین انجام دهند .

شرکت عمران پرشیا قیمت تمام محصولات را به صورت عرضه مستقیم از شرکت ها قرار داده است برای مشاهده قیمت ایزوگام به عمران پرشیا مراجعه نمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *