نماشویی

پاکسازی نمای ساختمان

پاکسازی نمای ساختمان چگونه و با چه مواد ،ابزار و روش های اجرا می گردد موضوع این مبحث ما می باشد :

قبل از پرداختن به موضوع گروه یوستا یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده خدمات پاکسازی نمای ساختمان در سرتاسر کشور می باشد شما می توانید با تماس با ما درخواستخدمات و یا مشاوره رایگان تلفنی و حضوری دریافت نمایید :

02128423707 09144225847 09366979514

پاکسازی نمای ساختمان

برای پاکسازی نمای ساختمان از هرگونه جرم و کثیفی روش ها و ابزار و مواد گوناگونی بسته به نوع نما و جرم و کثیفی مورد استفاده قرار می گیرد که شما در این مقاله با تمام روش ها و ابزار ها آشنا خواهید شد :

خدمات پاکسازی نمای ساختمان با واتر جت صنعتی

دستگاه واتر جت ابزار جدایی نا پذیر خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان می باشد . دستگاه واتر جت وظیفه پمپاژ آب با قدر 200بار بر روی سطخ نما را برعهده دارد که قدرت باریبسته به هرنما متفاوت می باشد که حداقل 100بار و حداکثر 300بار می باشد .

همچنین این دستگاه ابزار ی برای ادغام مواد شوینده و سابنده با آب می باشد که با ادغام آن ها کلیه جرم ها از سطوح بیرونی ساختمان پاک می گردد .

اما این روش در چه نماهایی کابرد دارد و چه نماهایی را می توان با واتر جت پاکساغزی نمود :

  • نماهای آجری : در پاکسازی نمای آجری و نماشویی دستگاه واتر جت با میانگین قدر باری 110تا 200 بار بسته به رسوب آجر و با استفاده از ترکیب سیلیس با استاندارد EC-04 نوع عملیات به سند بلاست که واتر سند بلاست نامیده می شود (این روش با وت بلاست از نظر قدرت تفاوت دارد ) نمای آجری تمیز می گردد.
  • پاکسازی نمای سنگ تیشه ای باد بر و از این قبیل: در تمیز کردن این نوع نما نیز از قدرت 200 بار دستگاه و واتر سندبلاست برای جرم زدایی از روی این سنگ ها بهره گرفته می شود .
  • پاکسازی نمای کامپوزیت وشیشه: برای جرم زدایی نمای ساختمان از ابر و طی برای لک برداری استفاده می گردد . در این روش با استفاده از مواد جرم بردار با استفاده از ابر و طی سطح نمای کامپوزیت و شیشه تمیزمی گردد.
  • گروه خدمات فنی و ساختمانی یوستا بزرگترین ارائه دهنده خدمات ساختمانی آماده ارائه خدمات نماشویی در سرتاسر کشور ایران می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *