خدمات

خدمات نما بدون داربست

خدمات نما بدون داربست طیف گسترده ای از خدمات گروه یوستا را در بر میگیرد. موارد مواردی که می توان استفاده از راپل و طناب را جایگزین داربست نمود در این پست به آن خواهیم پرداخت.

گروه یوستا ارائه دهنده خدمات فنی و ساختمانی بدون واسطه با ارزانترین قیمت در سرتاسر کشور ایران .

خدمات نما بدون داربست

خدمات نما بدون داربست به مجوعه زیر که به صورت کامل توضیخ داده ایم اطلاق می گردد و استفاده از راپل جایگزین داربست می گردد.

خدمات نما بدون داربست

خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان

به مجموعه روش ها یی که برای پاک کردن نمای ساختمان از هرگونه جرم و کثیفی و بازگردانی نما به حالت اولیه خود را به اصطلاح نماشویی و شستشوی نمای ساختمان می نمایند .

نماشویی

یوستا برترین ارائه دهنده خدمات نماشویی ساختمان با بیش از 15 سال تجربه و تکنسین های مجرب برترین کیفیت را برایتان به ارمغان می آورد .

دیگر خدمات نما بدون نیاز به داربست عبارت است از :

پیچ رولپلاک نما

سنگ های نمای ساختمان اگر استاندارد های ایمنی و کوتاهی و عدم نظارت مهندس ناضر اجرا گردد در گذر زمان دچار ریزش و سقوط می گردد برای جلوگیری از این امر می توان خدمات نما با طناب برای پیچ رولپلاک نما بهره گرفت .

تکنسین ها ی گروه یوستا تمام آموزش های لازم را برای ارائه خدماتی با کیفیت در پیچ رولپلاک نما را گزرانده اند .

پیچ رولپلاک نمای سنگی

نورپردازی نما بدون داربست

سرویس نورپردازی نما را نیز می توان بدون نیاز به داربست بندی و تنها با استفاده از طناب و اصول دسترسی با طناب برای نمای ساختمان اجرا نمود .

نورپردازی نمای ساختمان بدون نیاز به داربست شامل اجرای کلیه نورپردازی و تعویض تجهیزات و لامپ ها ی نما را نیز شامل می گردد.

نورپردازی نمای ساختمان
نورپردازی نما

رنگ نمای ساختمان

خدمات رنگ نمای ساختمان نیز یکی دیگر از خدمات خدمات ساختمانی یوستا می باشد .در این خدمات نما بدون داربست نیازی به اربسثت نمی باشد و با استفاده از طناب خدمات ارائه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *